Психологічні особливості становлення віри в ранньому онтогенезі (Psychological peculiarities of faith formation in the early ontogenesis )
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психологічні особливості становлення віри в ранньому онтогенезі (Psychological peculiarities of faith formation in the early ontogenesis )
|
|
Creator |
Алєксєєва, Юлія Аркадіївна
|
|
Subject |
віра
віра в себе віра в соціальні цінності духовно-релігіна [релігійна] віра містична віра faith faith in oneself faith in the other the belief in social values spiritual and religious faith mystical faith вера вера в себя вера в другого вера в социальные ценности духовно-религиозная вера мистическая вера |
|
Description |
В статті презентований аналіз специфіки розвитку віри як інтегрального особистісного утворення в дітей дошкільного віку. Відзначається зв'язок динаміки віри з показниками психічного розвитку (новоутвореннями, провідними видами діяльності), характерних для кожного вікового періоду. Визначаються передумови розвитку віри в раньому віці (почуття довіри дитини до дорослих, позитивна Я-концепція, самостійність і самоконтроль). Розглядається розвиток структурних компонентів віри особистості дитини дошкільного віку (когнітивного, емоційного, ціннісно-мотиваційного, поведінкового) та видів віри (віри в себе, в іншого, в соціальні цінності, духовно-релігійної, містичної).
The paper analises the question of the specifics of the development of faith as an integral formation at the preschool age children. It notes the connection of the faith dynamics with indicators of mental development (tumors, leading activities) specific to each age period. The preconditions of faith development in the early age (feeling of trust to adults, positive self-conception, self-dependence and self-control) is defined. The article considers the development of structural components of faith of the under eschool age child's personality (cognitive, emotional, value-motivational, behavioral) and kinds of faith (belief in yourself, in others in social values, spiritual and religious, mystical). В статье проанализирован вопрос специфики развития веры как интегрального личностного образования у детей дошкольного возраста. Отмечается связь динамики веры с показателями психического развития (новообразованиями, ведущими видами деятельности), характерных для каждого возрастного периода. Определяются предпосылки развития веры в раннем возрасте (чувство доверия ребенка к взрослым, положительная Я-концепция, самостоятельность и самоконтроль). Рассматривается развитие структурных компонентов веры личности ребенка дошкольного возраста (когнитивного, эмоционального, ценностно-мотивационного, поведенческого) и видов веры (веры в себя, в других, социальные ценности, духовно-религиозной и мистической). |
|
Date |
2015-12-24T19:49:27Z
2015-12-24T19:49:27Z 2015-12-24 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
2308-5258
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8877 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
;Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. – Budapest, 2015. – III (24) – Issue 48. – С. 81-86.
|
|