Психологічний аналіз взаємозв’язку феноменів віри і довіри
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психологічний аналіз взаємозв’язку феноменів віри і довіри
|
|
Creator |
Алєксєєва, Юлія Аркадіївна
|
|
Subject |
віра
довіра вера доверие faith trust |
|
Description |
Проаналізовано взаємозв’язок концепту «віра» з семантичним поняттям довіра. Розглянуто довіру як форму віри, яка формується на ранніх стадіях розвитку особистості і впливає на її психічне здоров’я. Акцентовано, що віра і довіра – це два різні соціально-психологічні явища, що будуються на різних психологічних засадах і виконують різні функції в життєдіяльності людини.
Проанализирована взаимосвязь концепта «вера» с семантическим понятием доверие. Рассмотрены доверие как форма веры, которая формируется на ранних стадиях развития личности и влияет на его психическое здоровье. Акцентировано, что вера и доверие - это два разных социально-психологические явления, которые строятся на различных психологических принципах и выполняют различные функции в жизнедеятельности человека. Analyzes the relationship of the concept of "faith" with the semantic notion of trust. We consider the trust as a form of faith that formed in the early stages of personality development and its impact on mental health. The attention that faith and trust - two different socio-psychological phenomena that are based on different psychological principles and different functions in the human life. |
|
Date |
2015-12-24T20:24:24Z
2015-12-24T20:24:24Z 2015-12-24 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
978-5-4379-0326-1
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8881 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
;International scientific-practical conference of teachers and psychologists "The generation of scientific idears", 27th of Novembe, 2014, Geneva (Switzerland). – Geneva: Publishing Centerof the European Association of pedagogues and psychologists “Science”, 2014. – С. 104-107
|
|