Професійне научіння як процес і результат набування індивідуального фахового досвіду майбутнім вчителем
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Професійне научіння як процес і результат набування індивідуального фахового досвіду майбутнім вчителем
|
|
Creator |
Бондар, Володимир Іванович
Шапошнікова, Ірина Миколаївна Коханко, Оксана Григорівна |
|
Subject |
навчання
научіння діагностика прогностика тестування навчально-професійна діяльність у процесі научіння компетенції компетентності педагогічна технологія здібності научуваність мотиви рефлексія обучение научение диагностика прогностика тестирование учебно-профессиональная деятельность в процессе научения компетенции компетентности педагогическая технология способности обучаемость мотивы рефлексия teaching learning diagnostics prognosis testing educational and professional activities in the process of learning competence educational technology ability educability motives reflection 577.1:543.12:6126.1 |
|
Description |
У пропонованій статті піднімається проблема формування професійної компетентності студентів - майбутніх вчителів в сегментах їх профільної підготовки. Воснову вивченої проблеми концептуально кладеться ідея заміни традиційного заучування научуванням як процесом і результатом придбання індивідуального професіонального досвіду. Завдання "вчити вчитися" у ВУЗі трансформується в площину завдання "вчитися професійно мислити і професійно діяти". Метою навчання є не знання, а засоби здійснення професійної діяльності, що супроводжується професійними знаннями й уміннями.
В предлагаемой статье поднимается проблема формирования профессиональной компетентности студентов - будущих учителей в сегментах их профильной подготовки. В основу исследуемой проблемы концептуально кладется идея замены традиционного заучивания научением как процессом и результатом приобретения индивидуального профессионального опыта. Задача "учить учиться" в ВУЗе трансформируется в плоскость задачи " учиться профессионально мыслить и профессионально действовать". Целью научения есть не знание, а средства осуществления профессиональной деятельности, сопровождаемой профессиональными знаниями и умениями. This article raises the problem of formation of professional competence of students - the future teachers in the segments of their profile preparation. The basis of the study put the problem conceptually the idea of replacing the traditional learning by teaching as a result of the acquisition process and individual professional experience. The task of "learning to learn" in the university is transformed into the plane of the problem to "learn to think professionally and professionally to act." The purpose of learning have not knowledge, and the means of practicing a profession, accompanied by professional knowledge and skills. |
|
Date |
2015-12-23T07:55:51Z
2015-12-23T07:55:51Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бондар, В. І. Професійне научіння як процес і результат набування індивідуального фахового досвіду майбутнім вчителем / В. І. Бондар, І. М. Шапошнікова, О. Г. Коханко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17: Теорія і практика навчання та виховання : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 21. - С. 3-10.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8868 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|