Запис Детальніше

Методика підготовки студентів до інтерактивного навчання музики учнів початкових шкіл Китаю

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика підготовки студентів до інтерактивного навчання музики учнів початкових шкіл Китаю
 
Creator Чень Чень
 
Subject китайські студенти
інтерактивне навчання музики
учні початкових шкіл Китаю
творчість
трансформація
Chinese
students
interactive music learning
pupils of primary schools in China
creativity
transformation
китайские студенты
интерактивное обучение музыке
ученики начальных школ Китая
творчество
трансформация
378.6:37].016:[78:37.91.39](510)(043.3)
 
Description Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних
наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання. –
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Київ,
2015.
У дисертації розкриваються особливості використання інтерактивних
методів навчання у початковій школі на уроках музики як найбільш
ефективного засобу накопичення знань. На основі всебічного аналізу з
проблеми дослідження та існуючого практичного досвіду визначено:
теоретико-методологічне підґрунтя процесу формування даного
феномена, зміст, специфіку, функції, методи, принципи, педагогічні
підходи та подано авторське тлумачення поняття «підготовка студентів до
інтерактивного навчання музики учнів початкових шкіл Китаю».
Дослідження першоджерел допомогли розкрити історичну динаміку
розвитку і використання в шкільній практиці інноваційних технологій, а
також вперше виокремити: структурні компоненти даного феномена
(мотиваційно-організаційного, інтегративно-технологичного, творчо-
діяльнісного); критерії, показники і рівні сформованості; обумовити
педагогічні умови оптимізації інтерактивного навчання; розробити
принципи, підібрати методи, підходи, функції досліджуваного феномена.
Вперше розроблено та впроваджено в процес підготовки китайських
студентів у інститутах мистецтв поетапну методику фахового навчання з
використанням інтерактивних технологій, яка передбачає їх творчу
трасформацію в шкільні умови Китаю. Результати порівняльного аналізу
статистично підтвердили ефективність авторської методики, яка сприяє
ефективності опанування початковою музичною освітою школярами і дає
можливість екстраполювати її в китайську освітню систему.
The thesis for the degree of Candidate of Pedagogical Sciences, specialty
13.00.02 - theory and methods of music education. - National Pedagogical
University named after M.P. Dragomanov, Kyiv, 2015.
In the thesis the peculiarities of interactive teaching methods in elementary
school music lessons as the most effective means of accumulation of
knowledge. Based on comprehensive analysis on the study and the existing
experience clearly: theoretical and methodological foundations of the process
of formation of this phenomenon, content, specificity, functions, methods,
principles, pedagogical approaches and the author's interpretation of "preparing
students for online learning music students of primary schools in China" . The
study primary sources helped uncover the historical dynamics of development
and use in school practice innovative technology and first highlight: the
structural components of this phenomenon (motivational and organizational,
integrative and of technological, creative activity): criteria, indices and levels of
development; stipulate pedagogical conditions of optimization of interactive
learning, develop principles, pick methods, approaches, functions.
First developed and implemented in the process of preparing Chinese
students at the Art Institute phased methodology using interactive technology,
which provides their creative trasformatsiyu in school conditions in China.
Results The statistically confirmed the effectiveness of the author's technique,
which improves the efficiency of the capture initial musical education and
enables students to extrapolate it to the Chinese educational system.
Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических
наук по специальности 13.00.02 – «Теория и методика музыкального
обучения». – Национальный педагогический университет имени
М.П.Драгоманова. – Киев, 2015.
В диссертации раскрываются особенности подготовки китайських
студентов к использованию интерактивных методов обучения в
начальной школе на уроках музыки, как наиболее эффективного способа
усвоения знаний. На основе всесторонего анализа проблемы исследования
и существующего практичного опыта определено: теоретико-
методологическое значение процесса формирования данного феномена, содержание, специфика, функции, методы, педагогические подходы и
авторская трактовка понятия «подготовка студентов к интерактивному
обучению музыки учащихся начальних школ Китая».
Проведенные исследования позволили раскрыть историческую
динамику развития и использования в шконой практике интерактивных
методов, также выделить: структурные компоненты данного феномена
(мотивационно-организационный, интегративно-технологический,
творчески-деятельный), сответствующие критерии (мера проявления
стимулируюших мотивов к художественной интерактивной деятельности;
степень умений накапливать музыкально-педагогические методы и
формы обучения; мера проявления способности творческой модификации
художественных технологий), соответствующие показатели, а также
уровни сформированости; представлены педагогические условия
оптимизации интерактивного обучения, принципы, методы, подходы,
функции исследуемого феномена.
 
Date 2015-12-29T09:49:19Z
2015-12-29T09:49:19Z
2015-12
 
Type Other
 
Identifier Чень Чень. Методика підготовки студентів до інтерактивного навчання музики учнів початкових шкіл Китаю : автореферат дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Чень Чень ; наук. кер. Л. О. Куненко ; М-во освіти і науки України ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – К., 2015. – 23 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8909
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова