Характеристика діяльності маркетингових центрів інститутів післядипломної педагогічної освіти
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Характеристика діяльності маркетингових центрів інститутів післядипломної педагогічної освіти
|
|
Creator |
Рябова, З. В.
|
|
Subject |
Маркетингове управління
маркетинговий центр Інститут післядипломної педагогічної освіти Маркетинговое управление маркетинговый центр Институт последипломного педагогического образования Marketing Management Marketing Center an educational institution of postgraduate education |
|
Description |
У статті розкривається загальна характеристика діяльності маркетингових центрів в системі післядипломної педагогічної освіти. Зазначаються мета, завдання, принципи діяльності маркетингових центрів, їх функції та структура.
В статье раскрывается общая характеристика деятельности маркетинговых центров в системе последипломного педагогического образования. Определяются цели, задачи, принципы деятельности маркетинговых центров, их функции и структура. The article deals with the general characteristics of the marketing centers in the system postgraduate education. Specified goals, objectives, and principles of marketing centers, their function and structure. |
|
Date |
2016-01-18T11:17:29Z
2016-01-18T11:17:29Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Рябова З. В. Характеристика діяльності маркетингових центрів інститутів післядипломної педагогічної освіти / З. В. Рябова // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 110. - C. 138-147.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9023 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|