Запис Детальніше

Характеристика діяльності маркетингових центрів інститутів післядипломної педагогічної освіти

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Характеристика діяльності маркетингових центрів інститутів післядипломної педагогічної освіти
 
Creator Рябова, З. В.
 
Subject Маркетингове управління
маркетинговий центр
Інститут післядипломної педагогічної освіти
Маркетинговое управление
маркетинговый центр
Институт последипломного педагогического образования
Marketing Management
Marketing Center
an educational institution of postgraduate education
 
Description У статті розкривається загальна характеристика діяльності маркетингових центрів в системі післядипломної педагогічної освіти. Зазначаються мета, завдання, принципи діяльності маркетингових центрів, їх функції та структура.
В статье раскрывается общая характеристика деятельности маркетинговых центров в системе последипломного педагогического образования. Определяются цели, задачи, принципы деятельности маркетинговых центров, их функции и структура.
The article deals with the general characteristics of the marketing centers in the system postgraduate education. Specified goals, objectives, and principles of marketing centers, their function and structure.
 
Date 2016-01-18T11:17:29Z
2016-01-18T11:17:29Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Рябова З. В. Характеристика діяльності маркетингових центрів інститутів післядипломної педагогічної освіти / З. В. Рябова // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 110. - C. 138-147.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9023
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова