Запис Детальніше

Теоретична сутність маркетингової інформації

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретична сутність маркетингової інформації
 
Creator Рябова, З. В.
 
Subject маркетингова інформація
типологія
класифікація системи маркетингової інформації
якість надання освітніх послуг
Маркетинговая информация
типология
классификация системы маркетинговой информации
качество предоставления образовательных услуг
marketing information
typology
classification of information market
quality of educational services
005.6
 
Description У статті розкриваються сутнісні аспекти маркетингової інформації. Дається характеристика теоретичної сутності системи маркетингової інформації. Розкриваються вимоги до неї, описується її типологія та класифікація.
В статье раскрываются сущностные аспекты маркетинговой информации. Дается характеристика теоретической сущности системы маркетинговой информации. Раскрываются требования к ней, описывается ее типология и классификация.
The article covers the essential aspects of marketing information. We give a theoretical description of the nature of marketing information. Disclosed requirements it describes its typology and classification.
 
Date 2016-01-18T11:21:26Z
2016-01-18T11:21:26Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Рябова З. В. Теоретична сутність маркетингової інформації / З. В. Рябова // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 111. - C. 140-148.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9053
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова