Освітні ландшафти аграрного суспільства: зародження фундаментальних філософських протиріч
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Освітні ландшафти аграрного суспільства: зародження фундаментальних філософських протиріч
|
|
Creator |
Терепищий, Сергій Олександрович
|
|
Subject |
освітній ландшафт
аграрне суспільство «осьовий час» діалектичне протиріччя educational landscape agrarian society «the axis of time» dialectical contradiction 37.013.73 |
|
Description |
Проведено науковий аналіз проблеми освітніх ландшафтів в епоху родоплемінного, рабовласницького та феодального суспільств. Освіта сьогодення керується боротьбою низки філософських протиріч, яка, що показує автор, виникають саме в найдревнішу для світової цивілізації еру. Виникнення специфічних «освітніх ландшафтів» на культурних теренах Древнього світу, по суті, стає основою майбутньої гетерогенізації локальних навчальних традицій. Базуючись на філософській спадщині древніх та новітніх філософів, автор статті показує прямий зв’язок між минулим та сучасністю, демонструє витоки філософії освіти в аксіологічних пошуках архаїчної людини. В ході роботи звертається увага на вічність тих діалектичних протиріч, що впливають на розвиток систем навчання та виховання протягом трьох тисяч років гуманітарного розвитку. The article is devoted to scientific analysis of the problem of educational spaces in the era of tribal, slave and feudal societies. Education today is governed by a number of philosophical struggle of contradictions, which, as the author shows, are originated in the oldest to world civilization era. The emergence of specific «educational landscapes» on the territory of ancient cultural world, in fact, is the basis for future heterogenization local educational traditions. Based on the philosophical heritage of ancient and modern philosophers, the author shows a direct link between past and present, demonstrates the origins of philosophy of education in axiological quest of archaic humans. The work draws attention to the eternity of dialectical contradictions that affect the development of training and education for three thousand years of human development. |
|
Date |
2016-02-01T14:37:06Z
2016-02-01T14:37:06Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Терепищий С. О. Освітні ландшафти аграрного суспільства: зародження фундаментальних філософських протиріч / С. О. Терепищий // Гілея. Історичні науки. Філософськи науки. Політичні науки : Науковий вісник : Зб. наук. праць. - Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 102 (11). - С. 359-363.
2076-1554 http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9189 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво "Гілея"
|
|