Запис Детальніше

Особливості здійснення дидактико-рефлексивної взаємодії вчителя та учнів на уроці у початковій школі

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості здійснення дидактико-рефлексивної взаємодії вчителя та учнів на уроці у початковій школі
 
Creator Лозенко, Анна Павлівна
 
Subject компетентніспий підхід
ключова компетентність
уміння вчитися
дидактико-рефлексивна взаємодія
competence pdhod
a key competence
the компетептностный пдходability to learn
didactic-reflexive interaction
ключевая компетентность
умение учиться
дидактико-рефлексивное взаимодействие
378.011.3-051:37.011.3-052
 
Description У статті визначаються, особливості здійснення дидактико-рефлексивної взаємодії вчителя та учнів на уроці у початковій школі.
The article defines the peculiarities o f didactic-reflexive interaction between teachers and students in the classroom in an elementary school.
В статье определяются особенности реализации дидактико-рефлексивного
взаимодействия учителя и учащихся на уроке в начальной школе.
 
Date 2016-05-31T11:54:03Z
2016-05-31T11:54:03Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Лозенко, Анна Павлівна. Особливості здійснення дидактико-рефлексивної взаємодії вчителя та учнів на уроці у початковій школі / А. П. Лозенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 20. - С. 112-116
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10212
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова