Запис Детальніше

Особливості впровадження моделі формування рефлексивних умінь у студентів-майбутніх учителів початкових класів у процесі їх дидактичної підготовки

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості впровадження моделі формування рефлексивних умінь у студентів-майбутніх учителів початкових класів у процесі їх дидактичної підготовки
 
Creator Лозенко, Анна Павлівна
 
Subject модель формування у студентів рефлексивних умінь
дидактична підготовка
дидактичні уміння
дидактична рефлексія
ретроспективні, перспективні, ситуативні, інтелектуальні, комунікативно-кооперативні особистісні рефлексивні уміння
модель формирования у студентов рефлексивных умений
дидактическая
подготовка
дидактические умения
дидактическая рефлексия
ретроспективные, перспективные,
ситуативные, интеллектуальные, коммуникативно-кооперативные личностные, рефлексивные
умения
378.011.3-051:373,3]:159.955,4
 
Description У статті розглядаються особливості впровадження рефлексивних умінь у майбутніх учителів початкової школи в процесі їх дидактичної підготовки.
В статье рассматриваются особенности внедрения рефлексивных умений у будущих, учителей
начальной школы в процессе их дидактичной подготовки.
 
Date 2016-05-31T11:47:40Z
2016-05-31T11:47:40Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Лозенко, А. П. Особливості впровадження моделі формування рефлексивних умінь у студентів-майбутніх учителів початкових класів у процесі їх дидактичної підготовки / А. П. Лозенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17: Теорія і практика навчання та виховання : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 13. - С. 101-106
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10211
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова