Комп'ютерно-орієнтовані засоби навчання інформатики учнів середньої школи на засадах гуманітарної педагогіки
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Комп'ютерно-орієнтовані засоби навчання інформатики учнів середньої школи на засадах гуманітарної педагогіки
|
|
Creator |
Мукій, Т. В.
|
|
Subject |
педагогічний експеримент
педагогический эксперимент pedagogical experiment всебічний гармонійний розвиток учня всестороннее гармоничное развитие ученика comprehensive and harmonious development of the student навчально-виховний процес учебно-воспитательный процесс educational-upbringing process |
|
Description |
Аналіз результатів проведеного педагогічного експерименту серед вчителів та учнів загальноосвітніх навчальних закладів дозволяє стверджувати, що комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання є ефективними інструментами удосконалення методичної системи навчання інформатики на засадах гуманної педагогіки. Їх використання за певних педагогічних умов може сприяти розвитку не тільки інформаційно-комунікаційних, предметних компетентностей, але і рефлексивної та гуманістичної складової особистісного потенціалу школяра. Гармонійне поєднання перелічених засобів навчально-методичного комплексу рефлексивно-гуманістичного освітнього середовища забезпечує ефективність навчально-виховного процесу, всебічний гармонійний розвиток учня.
Анализ результатов проведения педагогического эксперимента среди учителей и учеников общеобразовательных учебных заведений позволяет утверждать, что компьютерно-ориентированные методы обучения являются эффективными инструментами совершенствования методической системы обучения информатике на основе гуманной педагогики. Их использование при определенных педагогических условий может способствовать развитию не только информационно-коммуникационных, предметных компетенций, но и рефлексивной и гуманистической составляющей личностного потенциала школьника. Гармоничное сочетание перечисленных средств учебно-методического комплекса рефлексивно-гуманистической образовательной среды обеспечивает эффективность учебно-воспитательного процесса, всестороннее гармоничное развитие ученика. Analysis of the results of the pedagogical experiment among teachers and pupils of secondary schools suggests that computer-oriented learning tools are effective instruments improving the methodological training system based on humane science pedagogy. Their use in certain pedagogical conditions may contribute to the development not only of information and communication, subject competences, but also reflective and humanistic component of personal potential student. The harmonious combination of these means of educational and methodical complex reflexive and humanistic learning environment ensuring the effectiveness of the educational process, comprehensive harmonious development of the student. |
|
Date |
2016-02-18T08:24:26Z
2016-02-18T08:24:26Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мукій, Т. В. Комп'ютерно-орієнтовані засоби навчання інформатики учнів середньої школи на засадах гуманітарної педагогіки / Т. В. Мукій // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 15 (22). - C. 101-105.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9370 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|