Запис Детальніше

Тренінг як засіб формування професійної ідентичності майбутніх вчителів музики

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Тренінг як засіб формування професійної ідентичності майбутніх вчителів музики
 
Creator Кочкурова, О. В.
 
Subject активні методи групової діяльності
соціально-психологічний тренінг
професійна ідентичність майбутніх педагогів
активные методы групповой деятельности
социально-психологический тренинг
профессиональная идентичность будущих педагогов
active methods of group activity
social-psychological training
future teachers’ professional identity
378.1:78:005.336.5
 
Description У статті розглядається сутність тренінгу як засобу формування професійної ідентичності майбутніх вчителів музики з погляду психолого-педагогічної науки.
В статье рассматривается сущность тренинга как способа формирования профессиональной идентичности будущих учителей музыки с позиции психолого-педагогической науки.
The article examins the essence of training as the way of forming the future music teachers‘ professional identity from the position of psychological-pedagogical science.
 
Date 2016-03-14T18:41:14Z
2016-03-14T18:41:14Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Кочкурова О. В. Тренінг як засіб формування професійної ідентичності майбутніх вчителів музики / О. В. Кочкурова // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.16 (26). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – Спец. вип. – Літературно-мистецька освіта: традиції, новації, перспективи. – C. 68-72.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9528
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова