Тренінг як засіб формування професійної ідентичності майбутніх вчителів музики
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Тренінг як засіб формування професійної ідентичності майбутніх вчителів музики
|
|
Creator |
Кочкурова, О. В.
|
|
Subject |
активні методи групової діяльності
соціально-психологічний тренінг професійна ідентичність майбутніх педагогів активные методы групповой деятельности социально-психологический тренинг профессиональная идентичность будущих педагогов active methods of group activity social-psychological training future teachers’ professional identity 378.1:78:005.336.5 |
|
Description |
У статті розглядається сутність тренінгу як засобу формування професійної ідентичності майбутніх вчителів музики з погляду психолого-педагогічної науки.
В статье рассматривается сущность тренинга как способа формирования профессиональной идентичности будущих учителей музыки с позиции психолого-педагогической науки. The article examins the essence of training as the way of forming the future music teachers‘ professional identity from the position of psychological-pedagogical science. |
|
Date |
2016-03-14T18:41:14Z
2016-03-14T18:41:14Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кочкурова О. В. Тренінг як засіб формування професійної ідентичності майбутніх вчителів музики / О. В. Кочкурова // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.16 (26). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – Спец. вип. – Літературно-мистецька освіта: традиції, новації, перспективи. – C. 68-72.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9528 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|