Формування здатності до професійної саморегуляції як необхідний компонент фахової підготовки майбутніх вчителів музики: аналіз результатів експериментальної роботи
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування здатності до професійної саморегуляції як необхідний компонент фахової підготовки майбутніх вчителів музики: аналіз результатів експериментальної роботи
|
|
Creator |
Семерніна, І. М.
|
|
Subject |
здатність до професійної саморегуляції студентів музично-педагогічних спеціальностей
педагогічні умови формування здатності до професійної саморегуляції у студентів музично-педагогічних спеціальностей діагностика показників розвитку здатності до професійної саморегуляції у майбутніх вчителів музики в процесі експериментального дослідження способность к профессиональной саморегуляции студентов музикально-педагогических специальностей педагогические условия формирования способности к профессиональной саморегуляции у будущих учителей музики диагностика показателей развития способности к профессиональной саморегуляции у будущих учителей музыки в процессе экспериментального исследования рedagogical conditions of professional self-regulation ability formation in music teachers – to – be iagnostics of indices of professional self – regulation ability development in music teachers – to – be in the course of experimental research 378. 47 :78 professional self – regulation ability formation in students of music teaching |
|
Description |
В статті обґрунтовуються педагогічні умови формування здатності до професійної саморегуляції у студентів музично-педагогічних спеціальностей. Проводиться аналіз результатів експериментальної роботи.
В статье обосновываются педагогические условия формирования способности к профессиональной саморегуляции у студентов музикально-педагогических специальностей. Анализируются результаты экспериментальной работы по этому вопросу. The article dwells on pedagogical conditions of professional self-regulation ability formation in students of music teaching. The results of experimental work in this area are analysed. |
|
Date |
2016-03-14T18:43:17Z
2016-03-14T18:43:17Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Семерніна І. М. Формування здатності до професійної саморегуляції як необхідний компонент фахової підготовки майбутніх вчителів музики: аналіз результатів експериментальної роботи / І. М. Семерніна //Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.16 (26). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – Спец. вип. – Літературно-мистецька освіта: традиції, новації, перспективи. – C. 124-127.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9543 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|