Запис Детальніше

Формування здатності до професійної саморегуляції як необхідний компонент фахової підготовки майбутніх вчителів музики: аналіз результатів експериментальної роботи

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування здатності до професійної саморегуляції як необхідний компонент фахової підготовки майбутніх вчителів музики: аналіз результатів експериментальної роботи
 
Creator Семерніна, І. М.
 
Subject здатність до професійної саморегуляції студентів музично-педагогічних спеціальностей
педагогічні умови формування здатності до професійної саморегуляції у студентів музично-педагогічних спеціальностей
діагностика показників розвитку здатності до професійної саморегуляції у майбутніх вчителів музики в процесі експериментального дослідження
способность к профессиональной саморегуляции студентов музикально-педагогических специальностей
педагогические условия формирования способности к профессиональной саморегуляции у будущих учителей музики
диагностика показателей развития способности к профессиональной саморегуляции у будущих учителей музыки в процессе экспериментального исследования
рedagogical conditions of professional self-regulation ability formation in music teachers – to – be
iagnostics of indices of professional self – regulation ability development in music teachers – to – be in the course of experimental research
378. 47 :78
professional self – regulation ability formation in students of music teaching
 
Description В статті обґрунтовуються педагогічні умови формування здатності до професійної саморегуляції у студентів музично-педагогічних спеціальностей. Проводиться аналіз результатів експериментальної роботи.
В статье обосновываются педагогические условия формирования способности к профессиональной саморегуляции у студентов музикально-педагогических специальностей. Анализируются результаты экспериментальной работы по этому вопросу.
The article dwells on pedagogical conditions of professional self-regulation ability formation in students of music teaching. The results of experimental work in this area are analysed.
 
Date 2016-03-14T18:43:17Z
2016-03-14T18:43:17Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Семерніна І. М. Формування здатності до професійної саморегуляції як необхідний компонент фахової підготовки майбутніх вчителів музики: аналіз результатів експериментальної роботи / І. М. Семерніна //Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.16 (26). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – Спец. вип. – Літературно-мистецька освіта: традиції, новації, перспективи. – C. 124-127.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9543
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова