Розвиток особистості майбутніх викладачів спеціальних дисциплін в моральній діяльності
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвиток особистості майбутніх викладачів спеціальних дисциплін в моральній діяльності
|
|
Creator |
Каленський, А. А.
|
|
Subject |
інтерактивні технології
моральна діяльність емоційно-ціннісне поле интерактивные технологии нравственная деятельность эмоционально-ценностное поле interactive technologies moral activity emotional and valuable field 371.13:17 |
|
Description |
У статті розкривається розвиток особистості студента в моральній діяльності. Використання в навчальному процесі ігрових технологій сприяє вихованню важливих для майбутніх викладачів спеціальних дисциплін громадянських і моральних якостей (почуття обов’язку, патріотизму, колективізму, взаємодопомоги, взаємовиручки). Разом з тим, гуманістична спрямованість підготовки, а в підсумку підготовленості професіонала, забезпечує олюднення відносин в самому професійному середовищі, стримує прояви міжособистісної агресивності, непримиренності в ході соціальних зіткнень, конфліктів.
В статье раскрывается развитие личности студента в нравственной деятельности. Использование в учебном процессе игровых технологий способствует воспитанию важных для будущих преподавателей специальных дисциплин гражданских и нравственных качеств (чувство долга, патриотизма, коллективизма, взаимопомощи, взаимовыручки). Вместе с тем, гуманистическая направленность подготовки, а в итоге подготовленности профессионала, обеспечивает очеловечивание отношений в самой профессиональной среде, сдерживает проявления межличностной агрессивности, непримиримости в ходе социальных столкновений, конфликтов. Based on available research and conclusions contained therein, we select components of moral activity: theoretical assimilation of moral norms; analysis of actions that occur on the basis of their allocation moral standards and moral aspects of these actions; expression of personal attitude to the events; and develop their own personal and meaningful moral views, attitudes, feelings about what is happening; design courses drawing on moral position. |
|
Date |
2016-03-14T19:10:28Z
2016-03-14T19:10:28Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Каленський А. А. Розвиток особистості майбутніх викладачів спеціальних дисциплін в моральній діяльності / А. А. Каленський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 96-100.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9619 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|