Запис Детальніше

Розвиток самостійності студента як умова професійно-творчого самовдосконалення майбутнього учителя початкової школи

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток самостійності студента як умова професійно-творчого самовдосконалення майбутнього учителя початкової школи
 
Creator Міненок, А. О.
 
Subject самоосвіта
вчитель
особистісно-професійний саморозвиток
самообразование
учитель
личностно-профессиональное саморазвитие
self-education
teacher
personal and professional self-development
378:37.01:37.03
 
Description У статті розглядається проблема розвитку самостійності у студента, що реалізується в системі особистісно-орієнтованого підходу та заснована на базовій моделі трьох складових: "мотивація – осмислення – розмірковування", яка формує в нього навички роботи з отриманою інформацією і спрямована на пробудження творчої активності. Усі ключові напрямки поліфункціональної моделі навчання складають єдиний ланцюг між світоглядним, моральним, естетичним, що розвиває елементами, які і є гарантом системи освіти в питаннях самостійності студента.
В статье рассматривается проблема развития самостоятельности у студента, которая реализуется в системе личностно-ориентированного подхода и основана на базовой модели трех составляющих: "мотивация – осмысление – размышление", которая формирует у студента навыки работы с полученной информацией и направлена на пробуждение творческой активности. Все ключевые направления полифункциональной модели обучения составляют единую цепь между мировоззренческим, нравственным, эстетическим, развивающимся элементами, которые и являются гарантами системы образования в вопросах самостоятельности студента.
One of the mechanisms to solve the problem of reforming the system of vocational education is differentiation of training to develop students taking into consideration their interests and abilities. Moreover, the differentiation assumes the conditions under which it is important not what a person should be, but what the main ways of its formation in the system-social concept of education with the general features of pedagogical genesis in mind will be.
 
Date 2016-03-14T19:10:28Z
2016-03-14T19:10:28Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Міненок А. О. Розвиток самостійності студента як умова професійно-творчого самовдосконалення майбутнього учителя початкової школи / А. О. Міненок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 105-109.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9621
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова