Запис Детальніше

Спонукання молодших школярів до слухового контролю та самоконтролю у виконавській діяльності як засіб формування їх слухової уваги

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Спонукання молодших школярів до слухового контролю та самоконтролю у виконавській діяльності як засіб формування їх слухової уваги
 
Creator Миколінська, С. І.
 
Subject слугова увага
слуховий контроль та самоконтроль
молодші школярі
слуховое внимание
слуховой контроль и самоконтроль
младшие школьники
auditory attention
auditory control and self-control
primary school children
37.016:78.071.2-057.874
 
Description У статті розглядається метод спонукання молодших школярів учнів до слухового контролю та самоконтролю, який сприяє формуванню слухової уваги, зокрема, таких її властивостей, як концентрація, стійкість, вибірковість, обсяг, розподіл, переключення. Слуховий контроль має пройти етапи свого становлення: 1) здійснення учнем контролю за іншими виконавцями; 2) розгорнутий самоконтроль власного виконання; 3) досягнення випереджального самоконтролю, що отримує форму слухової уваги і виступає як спрямованість та зосередженість на звучанні.
статье рассматривается метод побуждения младших школьников учащихся к слуховому контролю и самоконтролю, что способствует формированию слухового внимания учащихся, в частности, таких свойств, как концентрация, устойчивость, избирательность, объем, распределение, переключение. Слуховой контроль должен пройти этапы своего становления: 1) осуществление учеником контроля за исполнением других учащихся; 2) развернутый самоконтроль собственного исполнения; 3) достижение опережающего самоконтроля, который получает форму слухового внимания и выступает как направленность и сосредоточенность на звучании, как внимательное вслушивания во время выполнения.
The article discusses a method of inducing students to primary school children auditory control and self-control in their musical performance.This method contributes to the formation of auditory attention, in particular, such properties as the concentration, stability, selectivity, amount, distribution, switching.
 
Date 2016-03-14T19:17:02Z
2016-03-14T19:17:02Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Миколінська С. І. Спонукання молодших школярів до слухового контролю та самоконтролю у виконавській діяльності як засіб формування їх слухової уваги / С. І. Миколінська // Науковий часопис Національного педагогічного університету іменіМ.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 166-169.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9636
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова