Запис Детальніше

Формування якісних ознак читання в учнів допоміжної школи

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування якісних ознак читання в учнів допоміжної школи
 
Creator Кравець, Ніна Павлівна
Кравец, Нина
 
Subject розумова відсталість
читання
корегування
аналіз
 
Description Читання — складний про­цес, який потребує від уч­нів певних зусиль для йо­го реалізації. Основний метод навчання — пояснювальне чи­тання. Цей термін запровадив К. Ушинський. Основу навички читання становлять пра­вильність, свідомість, швид­кість і виразність. Порівняно з нормою, молодші розумово відсталі школярі опановують навичку читання зі значними труднощами. Вади звукового аналізу й синтезу, порушення вимови, нерозуміння значення багатьох слів та ін. призводять до суттєвих помилок.
 
Date 2016-06-15T10:44:36Z
2016-06-15T10:44:36Z
1999
 
Type Article
 
Identifier http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10562
 
Language uk
 
Publisher " ПЕДАГОГІЧНА ПРЕСА"