Формування якісних ознак читання в учнів допоміжної школи
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування якісних ознак читання в учнів допоміжної школи
|
|
Creator |
Кравець, Ніна Павлівна
Кравец, Нина |
|
Subject |
розумова відсталість
читання корегування аналіз |
|
Description |
Читання — складний процес, який потребує від учнів певних зусиль для його реалізації. Основний метод навчання — пояснювальне читання. Цей термін запровадив К. Ушинський. Основу навички читання становлять правильність, свідомість, швидкість і виразність. Порівняно з нормою, молодші розумово відсталі школярі опановують навичку читання зі значними труднощами. Вади звукового аналізу й синтезу, порушення вимови, нерозуміння значення багатьох слів та ін. призводять до суттєвих помилок.
|
|
Date |
2016-06-15T10:44:36Z
2016-06-15T10:44:36Z 1999 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10562
|
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
" ПЕДАГОГІЧНА ПРЕСА"
|
|