Запис Детальніше

Чинники, які впливають на ефективність маркетингових заходів вищого навчального закладу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Чинники, які впливають на ефективність маркетингових заходів вищого навчального закладу
 
Creator Бобало, Олена
 
Subject marketing
factors
marketing activity
higher education institutions
 
Description The article reviews the main factors that affect the marketing activities whichcould be
run by the higher education institutions.
 
Date 2012-09-07T11:08:57Z
2012-09-07T11:08:57Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Бобало О. Чинники, які впливають на ефективність маркетингових заходів вищого навчального закладу / Олена Бобало // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25-28 квітня, 2012 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. - С. 20-21. - Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/14131
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"