| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Чинники, які впливають на ефективність маркетингових заходів вищого навчального закладу
|
| |
| Creator |
Бобало, Олена
|
| |
| Subject |
marketing
factors
marketing activity
higher education institutions
|
| |
| Description |
The article reviews the main factors that affect the marketing activities whichcould be
run by the higher education institutions.
|
| |
| Date |
2012-09-07T11:08:57Z
2012-09-07T11:08:57Z
2012
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Бобало О. Чинники, які впливають на ефективність маркетингових заходів вищого навчального закладу / Олена Бобало // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25-28 квітня, 2012 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. - С. 20-21. - Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/14131
|
| |
| Language |
ua
|
| |
| Publisher |
Національний університет "Львівська політехніка"
|
| |