|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
Чинники, які впливають на ефективність маркетингових заходів вищого навчального закладу
|
|
Creator |
Бобало, Олена
|
|
Subject |
marketing
factors
marketing activity
higher education institutions
|
|
Description |
The article reviews the main factors that affect the marketing activities whichcould be
run by the higher education institutions.
|
|
Date |
2012-09-07T11:08:57Z
2012-09-07T11:08:57Z
2012
|
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бобало О. Чинники, які впливають на ефективність маркетингових заходів вищого навчального закладу / Олена Бобало // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25-28 квітня, 2012 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. - С. 20-21. - Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/14131
|
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Національний університет "Львівська політехніка"
|
|