Запис Детальніше

Теоретико-методологічні засади навчання етнодизайну обдарованих студентів у вищих мистецьких навчальних закладах

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методологічні засади навчання етнодизайну обдарованих студентів у вищих мистецьких навчальних закладах
 
Creator Руденченко, А. А.
 
Subject проектна освіта (дизайн-освіта)
дизайн
етнодизайн
проектное образование (дизайн-образование)
дизайн
этнодизайн
design education
design
ethnodesign
 
Description У статті сформульовано лексичні значення понять з етнодизайну, сутність і функції
дизайн-освіти. Актуалізовано зарубіжний досвід впровадження дизайну
В статье сформулированы лексические значения понятий по етндизайну, сущность и
функции дизайн-образования. Актуализирован зарубежный опыт внедрения дизайна.
This article is based on the need to overcome the contradictions between theory and practice of
design education. Project education is regarded as a synonym for design education. Formulated lexical
value concepts on design, essence and functions of design education. Updated foreign experience in the
implementation of the design. Allocated information theory as analogues of the methodological
framework of the project.
 
Date 2016-04-11T18:22:38Z
2016-04-11T18:22:38Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Руденченко А. А. Теоретико-методологічні засади навчання етнодизайну обдарованих студентів у вищих мистецьких навчальних закладах / А. А. Руденченко // Наукові записки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 112. - C. 152-158.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9910
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова