Естетичне самовиховання студентів мистецько-педагогічних спеціальностей університету в умовах колективної музично-виконавської діяльності
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Естетичне самовиховання студентів мистецько-педагогічних спеціальностей університету в умовах колективної музично-виконавської діяльності
|
|
Creator |
Дрєпіна, О.Б.
|
|
Subject |
естетичне самовиховання
колективна музично-виконавська діяльність эстетическое самовоспитание коллективная музыкально-исполнительская деятельность aesthetic self-education collective music-performative activity 378.037.5:111.852 |
|
Description |
У статті розглядається проблема залежності естетичного самовиховання студентів мистецько-педагогічних спеціальностей від їхньої участі в процесі діяльності музично-виконавських колективів університету, визначена роль педагогів-керівників у процесі перетворення студента з об’єкта зовнішнього естетико-виховного впливу на суб’єкт активного естетичного самовиховання, визначені шляхи використання діючих механізмів процесу роботи оперної студії як однієї з форм колективної музично-виконавської діяльності та засобів естетичного самовиховання її учасників.
В статье рассматривается проблема зависимости эстетического самовоспитания студентов художественно-педагогических специальностей от их участия в процессе деятельности музыкально исполнительских коллективов университета, определена роль педагогов-руководителей в процессе преобразования студента из объекта внешнего эстетико-воспитательного влияния в субъект активного эстетического самовоспитания, определены пути использования действующих механизмов процесса работы оперной студии как одной из форм коллективной музыкально-исполнительской деятельности и средств эстетического самовоспитания ее участников. The questions of aesthetic self-education of the studentic youth in the collective music-performative activity are described in the article. The author proves the importance of formation of aesthetic abilities for teachers to be in the process of self-realization by meanses of music art and consider the performative culture as one of aspects of high developed personality. |
|
Date |
2016-04-27T11:39:05Z
2016-04-27T11:39:05Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дрєпіна О.Б. Естетичне самовиховання студентів мистецько-педагогічних спеціальностей університету в умовах колективної музично-виконавської діяльності / О. Б. Дрєпіна // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і
практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені
М.П.Драгоманова, 2011. - C. 194-197.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10033 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|