Запис Детальніше

Особистісно-орієнтовані інноваційні технології в умовах вищої школи

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особистісно-орієнтовані інноваційні технології в умовах вищої школи
 
Creator Павлова, О.В.
 
Subject особистісно-орієнтовані технології
технологія підтримки
гуманістично-особистісна технологія
синергія
личностно-ориентированные технологии
технология поддержки
гуманно-личностная технология
синергия
person-oriented innovation technology
support technology
human-personal technology
synergy
316.74: 37
 
Description У статті розкриваються особливості використання особистісно-орієнтованих інноваційних технологій (гуманістично-особистісної, технології співпраці, технології підтримки) у практиці навчання майбутніх соціальних працівників у вищій школі. Впровадження різних підходів (полісуб’єктного, пошукового, гуманістично-особистісного, аксіологічного, синергетичного) у контексті використання даних технологій сприяє активізації інноваційної діяльності студентів. У цьому процесі науково-педагогічний працівник має нести повну соціальну, особистісну відповідальність і орієнтуватися на діалогічність, підтримку молоді та на співпрацю з ними у навчально-виховному процесі.
В статье раскрываются особенности использования личностно-ориентированных инновационных технологий (гуманно-личностной, технологии сотрудничества, технологии піддержки) в практике обучения будущих социальных работников в высшей школе. Внедрение разных подходов (полисубъектного, поискового, гуманно-личностного, аксиологичсекого, синергетического) в контексте использования данніх технолоий способствует активизации инновационной деяльности студентов. В зтом процессе научно-педагогический работник должен нести полную социальную, личностную ответственность и ориентироваться на диалогичность, поддержку молодежи и на сотрудничество с ними в учебно-воспитаткльном процессе.
The article reveals peculiarities of implementing person-oriented innovation technologies (human-personal technology, cooperation technology, support technology) into practice of teaching future social workers in the higher educational establishment. Implementing various approaches (poly-subjective, searching, human – personal, synergetic) in the context of using person-oriented innovation technologies promote innovation activities of students. In this process a scientific pedagogical worker is supposed to bear full social and personal responsibility and to be orientated to dialogue, support on the part of the youth and to cooperation with them in the process of education and bringing up.
 
Date 2016-04-27T11:39:06Z
2016-04-27T11:39:06Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Павлова О.В. Особистісно-орієнтовані інноваційні технології в умовах вищої школи / О. В. Павлова // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. - C. 252-255.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10046
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова