Запис Детальніше

Personal Resource in Teachers’ Training of Musical Arts Education

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Personal Resource in Teachers’ Training of Musical Arts Education
Особистісний ресурс у підготовці вчителя музичного мистецтва
 
Creator Bodrova, Tetyana Oleksandrivna
 
Subject Ресурсний підхід
особистісний ресурс
методична підготовка майбутніх учителів музики
ресурсогенеруючі фактори
оптимізація
resource-based approach
personal resource
methodical preparation of future Music teachers
methodical readiness
optimization
378.091.12.011.3-051:78]:159.923
 
Description 1. Новгородская В.А. Личностный ресурс студентов вуза как детерминанта эффективного профессионального самоопределения: дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / В.А.Новгородская. − Сочи, 2012. – 193 с.
2. Сегеда Н.А. Професійний розвиток викладача музичного мистецтва: історія, методологія, теорія: [монографія] / Н.А.Сегеда. – К. : НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – 273 с.
3. Спенсер Л.М. Компетенции на работе. [Пеp. с англ.] // Спенсер Л.М., Спенсер С.М. - М. : HIPPO, 2005. – 384 с.
4. Educating Music Teachers for the 21st Century [Web site] / Ed. J.L. Aróstegui. − Rotterdam : SensePublishers, 2011. – 224 p. – Access mode :
https://books.google.com.ua/books?id=A0u8v5GxiogC&pg=PA55&lpg=PA55&dq=the+training+of+teachers++of+musical+art&source=bl&ots=JK3jSDOdtA&sig=
У статті розглянуто значення особистісного ресурсу як системної інтегральної характеристики педагога, визначено його місце в структурі методичної підготовки майбутніх учителів музики. Доведено, що ресурсний підхід як один із чинників оновлення мистецько-освітнього простору засвідчує свою перспективність в оптимізації навчально-виховного процесу, динамізуючи практичну діяльність студентів у напрямку більш продуктивного прояву особистісно-професійних можливостей. Виявлено, що закладені в сутнісних характеристиках підготовки ресурсогенеруючі фактори забезпечують успішність постановки й реалізації студентом під час педагогічної практики завдань сучасної школи, пов’язаних з формуванням музичних компетенцій учнів.
The article discusses the significance of personal resource as a system of teacher’s integral characteristics, determined by its position in the structure of methodical preparation of Music teachers.Personal resource is understood as a factor in art and education space. The author stresses that the result of methodical preparation of future Music teachers is their methodological preparedness like a set of personal values, cognitive and operational-activity components of the tool.
Personal resource of the future teacher-musician is defined in the context of its methodological preparedness as an integrated pedagogical phenomenon, which allows to gain experience artistic and educational activities. The resource includes elements of professional identity, positive image and a successful career.
 
Date 2016-05-16T13:26:36Z
2016-05-16T13:26:36Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Bodrova T.O. Personal Resource in Teachers’ Training of Musical Arts Education / T.O. Bodrova // Intellectual Archive. – 2015. – Volume 4. – No. 6 (November). – Toronto : Shiny Word Corp., 2015. – PP. 141–149.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10145
 
Language uk
 
Relation Педагогіка;
 
Publisher Toronto : Shiny Word Corp., Canada