Запис Детальніше

Доцільність та перспективи сучасного застосування принципу ненасилля у відповідності до засад діяльності школи Саммерхілл

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Доцільність та перспективи сучасного застосування принципу ненасилля у відповідності до засад діяльності школи Саммерхілл
 
Creator Муравська, С. М.
 
Subject застосування принципу ненасилля
учнівське самоврядування
всебічний гармонійний розвиток особистості
повага прав та інтересів дитини
дитяча гра
розуміння та схвалення
применение принципа ненасилия
ученическое самоуправление
всестороннее гармоническое развитие личности
уважение прав и интересов ребенка
детская игра
понимание и одобрение
application of non-violence principle
pupils’ self-government
all-round harmonious development of personality
respect for child’s rights and interests
child’s play
understanding and approval
371.4(410.1)
 
Description У статті зроблена спроба розкрити доцільність та перспективи сучасного застосування
принципу ненасилля відповідно до засад діяльності школи Саммерхілл. У процесі дослідження
було встановлено, що з педагогіки ненасилля О. С. Нілла було б доцільним використати такі
ідеї у роботі освітніх закладів в Україні: ідею участі вихованців в учнівському самоврядуванні,
створення умов для всебічного, гармонійного розвитку особистості, ідею поваги прав та
інтересів дитини, ідею прояву любові, розуміння та схвалення педагогами та батьками, ідею
створення умов для дитячої гри.
В данной статье сделана попытка раскрыть целесообразность и перспективы
современного применения принципа ненасилия согласно с принципами деятельности школы Саммерхилл. В процессе исследования было установлено, что с педагогики ненасилия
А. С. Нилла было бы рациональным использовать такие идеи в работе образовательных
учреждений в Украине: идею участия воспитанников в ученическом самоуправлении, создание
условий для всестороннего, гармонического развития личности, идею уважения прав и
интересов ребенка, идею проявления любви, понимания и одобрения педагогами и родителями,
идею создания условий для детской игры.
In the given article an attempt has been made todefine reasonability and perspectives of modern
application of non-violence principle according to the foundations of Summerhill school functioning. In
the process of research it has been found out from A. S. Neill’s pedagogy of non-violence it could be
rational to use such ideas in work of educational establishments of Ukraine: the idea of pupils’
participation in self-government, creating the possibilities for all-round, harmonious development, the
idea of respect for child’s rights and interests, the idea of demonstration of love, understanding and
approval from parents’ and teachers’ side, creating the conditions for child’s play.
 
Date 2016-05-15T11:35:37Z
2016-05-15T11:35:37Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Муравська С. М. Доцільність та перспективи сучасного застосування принципу ненасилля у відповідності до засад діяльності школи Саммерхілл / С. М. Муравська // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Випуск СXII (112). - С. 120-129.– (Серія педагогічні та історичні науки).
2310-371X
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10128
 
Language uk
 
Relation Випуск СXII (112);
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова