Запис Детальніше

Індивідуальний підхід як основа корекційної роботи з розумово відсталими дітьми на уроках читання

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Індивідуальний підхід як основа корекційної роботи з розумово відсталими дітьми на уроках читання
 
Creator Кравець, Ніна Павлівна
Кравец, Нина
Kravets, Nina
 
Subject індивідуальний підхід
розумова відсталість
виховання
урок читання
УДК 371.215.5
 
Description Проблема індивідуального навчання розумово відсталих дітей в залежності від глибини враження нервової системи постала перед корекційними педа­гогами ще з часу створення спеціальних шкіл, але її досі не можна вважати остаточно ирішеною. Інди­відуальний підхід — одна з актуальних проблем, на
розв’язання якої звертають увагу корекційні педаго­ги.
 
Date 2016-06-07T12:08:34Z
2016-06-07T12:08:34Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Кравець Н.П. Індивідуальний підхід як основа корекційної роботи з розумово відсталими дітьми на уроках читання / Кравець Н.П. // Науково-методичний журнал «Нова педагогічна думка» 2006/3 с. 55-59
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10291
 
Language uk