Запис Детальніше

Теорія і практика підготовки майбутніх вихователів до поліфункціонального застосування музики в аудіальному розвитку дошкільників

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теорія і практика підготовки майбутніх вихователів до поліфункціонального застосування музики в аудіальному розвитку дошкільників
 
Creator Нечай, Світлана Петрівна
 
Subject майбутні вихователі дітей дошкільного віку
музично-педагогічна підготовка
поліфункціональні властивості музики
future preschool teachers
musical and pedagogical training
multifunctional music characteristics
preschoolers auditory development
будущие воспитатели детей дошкольного возраста
музыкально-педагогическая подготовка
полифункциональные свойства музыки
аудиальное развитие дошкольников
378:37.091.12:78-28.17-043.86-053.4
 
Description Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі
спеціальностей 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, 13.00.08 –
дошкільна педагогіка. – Національний педагогічний університет імені
М. П. Драгоманова. – Київ, 2015.
У дисертації запропоновано концепцію підготовки майбутніх вихователів до
поліфункціонального застосування музики в аудіальному розвитку дошкільників,
яка враховує вимоги Базового компонента дошкільної освіти до формування у
дітей цілісної картини світу та специфіку музично-педагогічної діяльності
вихователя у розв’язанні завдань музичного виховання і розвитку дітей.
Уточнено поняття "аудіальний розвиток дошкільників", запропоновано
авторську методику вивчення особливостей аудіального розвитку дітей шостого-
сьомого років, визначено загальні тенденції аудіального розвитку дітей
дошкільного віку, представлено науково-методичне забезпечення аудіального
розвитку дошкільників.
Розкрито феномен музики як засіб аудіального розвитку дошкільника,
обгрунтовано необхідність врахування й застосування в освітньому процесі
дошкільного навчального закладу поліфункціонального впливу музики на
особистість.
Розроблено модель підготовки майбутніх вихователів до
поліфункціонального застосування музики в аудіальному розвитку дошкільників,
описано педагогічну технологію її реалізації, визначено ефективність
формувальних впливів.
The dissertation for the degree of Doctor in pedagogical sciences, specialty
13.00.04 – Theory and Methods of Professional Education, 13.00.08 – Preschool
Pedagogics. – National Pedagogical Dragomanov University, Kyiv, 2015.
The dissertation includes the scientific concept of training future educators for
multifunctional using music for preschoolers auditory development. It includes Basic
components of pre-school education requirements to form a holistic picture of children
and musical and pedagogical specific issues for children musical development. The
dissertation defines and grounds the author's model of training future educators for
multifunctional using music for preschoolers auditory development. It contains: goals,
approaches, content, pedagogical conditions, methods, stages of work, the expected
result.
The dissertation defines diagnosing method and readiness levels for training future
educators for multifunctional using music for preschoolers auditory development. These
are constructive and creative, adaptive-converting, analytical and synthetic, normative
and reproductive methods.
The Concept of "auditory development of preschool children" was enhanced and
expanded in the dissertation. It includes children auditory development program for all
age groups of preschool educational institution.
Диссертация на соискание ученой степени доктора педагогических наук по
специальностям 13.00.04 – теория и методика профессионального образования,
13.00.08 – дошкольная педагогика. – Национальный педагогический университет
имени М. П. Драгоманова. – Киев, 2015.
В диссертации предложена концепция подготовки будущих воспитателей к
полифункциональному использованию музыки в аудиальном развитии
дошкольников, которая учитывает требования Базового компонента дошкольного
образования к формированию у детей целостной картины мира и специфику
музыкально-педагогической деятельности воспитателя в решении задач
музыкального воспитания и развития детей.
Уточнено понятие "аудиальное развитие дошкольников", предложена
авторская методика изучения особенностей аудиального развития детей старшего дошкольного возраста, определены общие тенденции аудиального развития
дошкольников, представлено научно-методическое обеспечение аудиального
развития детей в дошкольном образовательном учреждении.
Раскрыт феномен музыки как средство аудиального развития дошкольника,
обоснована необходимость учета и использования в образовательном процессе
дошкольного образовательного учреждения полифункционального воздействия
музыки на личность.
Обоснован критериально-диагностический аппарат исследования,
охарактеризованы уровни готовности будущих воспитателей к
полифункциональному использованию музыки в аудиальном развитии
дошкольников, проанализированы содержание и процесс подготовки студентов
высших педагогических учебных заведений в обозначенном направлении.
Разработана модель подготовки будущих воспитателей к
полифункциональному использованию музыки в аудиальном развитии
дошкольников, описана педагогическая технология ее реализации, определена
эффективность формирующих воздействий.
 
Date 2016-05-23T08:45:07Z
2016-05-23T08:45:07Z
2015
 
Type Other
 
Identifier Нечай, Світлана Петрівна. Теорія і практика підготовки майбутніх вихователів до поліфункціонального застосування музики в аудіальному розвитку дошкільників : автореферат дис. … докт. пед. наук : 13.00.04 ; 13.00.08 / С. П. Нечай ; наук. кер. І. Д. Бех ; М-во освіти і науки України ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 40 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10157
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова