Запис Детальніше

Linguodidactic Features of the Development Language Education in the UK in the Beginning the Twentieth Century

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Linguodidactic Features of the Development Language Education in the UK in the Beginning the Twentieth Century
Лінгводидактичні особливості розвитку мовної освіти у Великій Британії початку ХХ століття
 
Creator Makhinova, Marianna
 
Subject парадигма мовної освіти
педагогічні аспекти навчання мов
методи навчання мов
зміст шкільної мовної освіти
paradigm of language education
pedagogical aspects of language teaching
methods of teaching languages
the content of school language education.
371(447)
 
Description 1. Махінова М.В. Зміст соціокультурного аспекту навчання англійської мови у початковій школі / М.В.Махінова // Науковий часопис. НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання: зб. наук. праць. – К. : НПУ, 2008. – Вип. 7. – С. 149– 57.
2. Пуховська Л.П. Тенденції розвитку систем підготовки вчителів у Європі / Л.П.Пуховська // Педагогіка і психологія. – 1994. – № 3. – С. 77–80.
3. Howatt A.P.R. A History of English Language Teaching. – Oxford : Oxford University Press, 1991. – 394 p
The theoretical importance of historical and pedagogical factors that contributed to the development of the paradigm of language education in the UK, understanding its goals and objectives.
Розглянуто теоретичну значущість історичних та педагогічних чинників, що сприяли розвитку парадигми мовної освіти у Великій Британії, осмислення її цілей та завдань.
 
Date 2016-06-10T10:53:06Z
2016-06-10T10:53:06Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Makhinova M.V. Linguodidactic Features of the Development Language Education in the UK in the Beginning the Twentieth Century / M.V.Makhinova // Economics, management, law: problems of establishing and transformation: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. – Al-Ghurair Printing & Publishing LLC, Dubai, UAE, 2016. – P. 386-388.
978-617-7214-18-1
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10507
 
Language uk
 
Relation Педагогіка;
 
Publisher Al-Ghurair Printing & Publishing LLC, Dubai, UAE