Запис Детальніше

Advertising and Society

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Advertising and Society
Реклама та суспільство
 
Creator Pet’ko, Lyudmila
Sovenko, Julia
 
Subject advertising
information
society
реклама
информвція
суспільство
659.12
 
Description 1. Advertising [Web site]. – Access mode: http://en.wikipedia.org/wiki/Advertising
2. Economies of scale [Web site]. – Access mode: http://en.wikipedia.org/wiki/Economies_of_scale
3. Economies of Scale Definition [Web site]. – Access mode: http://www.linfo.org/economies_of_scale.html
4. Shalev M.E. Asbjornsen S. / Electronic Reverse Auctions and the Public Sector – Factors of Success // Journal of Public Procurement, 2010. – № 10 (3), pp. 428–452.
[Web site]. – Access mode: http://www.researchgate.net/publication/228216541_Electronic_Reverse_Auctions_and_the_Public_Sector__Factors_of_Success
5. What is Advertising or Advertizing: [Web site]. – Access mode: http://www.nisgav.com/advertiseG.html#.UqC7Yyd9Xow
The article deals with the nature and role of advertising at the present stage of development of society.
У статті описано роль реклами у сучасному суспільстві
 
Date 2016-06-11T08:45:42Z
2016-06-11T08:45:42Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Sovenko Julia. Advertising and Society / Julia Sovenko, Lyudmila Pet’ko // Materiály X mezinárodní vědecko - praktická konference «Věda a vznik – 2013/2014». – Díl 27. Psychologie a sociologie ; Šéfredaktor: Prof. JUDr Zdenĕk Černák. – Praha : Publishing House «Education and Science» s.r.o, 2014. – S. 65–67.
978-966-8736-05-6
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10524
 
Language en
 
Relation Соціологія;
 
Publisher Praha : Publishing House «Education and Science» s.r.o.