Advertising and Society
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Advertising and Society
Реклама та суспільство |
|
Creator |
Pet’ko, Lyudmila
Sovenko, Julia |
|
Subject |
advertising
information society реклама информвція суспільство 659.12 |
|
Description |
1. Advertising [Web site]. – Access mode: http://en.wikipedia.org/wiki/Advertising 2. Economies of scale [Web site]. – Access mode: http://en.wikipedia.org/wiki/Economies_of_scale 3. Economies of Scale Definition [Web site]. – Access mode: http://www.linfo.org/economies_of_scale.html 4. Shalev M.E. Asbjornsen S. / Electronic Reverse Auctions and the Public Sector – Factors of Success // Journal of Public Procurement, 2010. – № 10 (3), pp. 428–452. [Web site]. – Access mode: http://www.researchgate.net/publication/228216541_Electronic_Reverse_Auctions_and_the_Public_Sector__Factors_of_Success 5. What is Advertising or Advertizing: [Web site]. – Access mode: http://www.nisgav.com/advertiseG.html#.UqC7Yyd9Xow The article deals with the nature and role of advertising at the present stage of development of society. У статті описано роль реклами у сучасному суспільстві |
|
Date |
2016-06-11T08:45:42Z
2016-06-11T08:45:42Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Sovenko Julia. Advertising and Society / Julia Sovenko, Lyudmila Pet’ko // Materiály X mezinárodní vědecko - praktická konference «Věda a vznik – 2013/2014». – Díl 27. Psychologie a sociologie ; Šéfredaktor: Prof. JUDr Zdenĕk Černák. – Praha : Publishing House «Education and Science» s.r.o, 2014. – S. 65–67.
978-966-8736-05-6 http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10524 |
|
Language |
en
|
|
Relation |
Соціологія;
|
|
Publisher |
Praha : Publishing House «Education and Science» s.r.o.
|
|