Запис Детальніше

Особливості складання диференційованих програм з навчання плавання студентів спеціальної медичної групи

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості складання диференційованих програм з навчання плавання студентів спеціальної медичної групи
 
Creator Філатова, З.І.
 
Subject студенти спеціальної медичної групи
навчання плавання
виявлення та попередження небезпечних критичних ситуацій
студенты специальной медицинской группы
обучение плаванию
выявление и предупреждение неожиданных критических ситуаций
students of special medical groups
teaching swimming
preventing hazardous emergencies
37.016.796.011.61
 
Description В статті теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено методику диференціювання навчання плавання студентів спеціальної медичної групи з різним рівнем психофізичного стану на основі виявлення та запобігання критичних ситуацій під час занять з оволодіння початковими навичками уміння плавати. В дослідженні взяло участь 248 студентів спеціальної медичної групи, віком 17-20 років, що не вміли плавати. Встановлено залежність успішного засвоєння навички уміння плавати від психофізичного стану студентів спеціальної медичної групи з підвищеним відчуттям боязні настання неочікуваних критичних ситуацій під час проведення занять.
В статье теоретически обоснована, разработана и экспериментально проверена методика дифференцирования обучения плаванию студентов специальной медицинской группы с разным уровнем психофизического состояния на основе предотвращения критических ситуаций во время проведения занятий по обучению плаванию. В исследовании приняли участие 248 студентов специальной медицинской группы в возрасте 17-20 лет, которые не умели плавать. Установлена зависимость овладения навыками умения плавать и психофизического состояния студентов специальной медицинской группы с повышенной степенью боязни возникновения неожиданных критических ситуаций во время проведения занятий.
The paper theoretically proved developed and tested method of differentiation swimming training of students of special medical groups with different levels of mental and physical condition based on the prevention of critical situations in the classroom to master the skills of initial ability to swim. Objective: content, form and delivery voyage students of special medical group based on considering their psychophysical condition and fear of potentially dangerous situations during the sessions. In the study of swimming teaching students of special medical group are taken into account the following factors: health, special needs status, they fear the onset of unexpected emergencies during training sessions with swimming. The study involved 248 students of special medical group, aged 17-20 years, who did not know how to swim. According to the results of pedagogical observations revealed and presented the classification of hazardous critical situations, reflecting the impact of three periods: weak, medium and strong. Qualitative evaluation criterion impact force is the duration of a specific factor to manifest through the appropriate value. In each period, the impact force is divided into three categories of duration: long, medium and short. The dependence of mastering skills the ability to swim from psychophysical condition of students of special medical group and overcome their fear of sudden onset emergencies.
 
Date 2016-06-15T10:52:20Z
2016-06-15T10:52:20Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Філатова З.І. Особливості складання диференційованих програм з навчання плавання студентів спеціальної медичної групи / З.І.Філатова // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. серія № 15. “Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт/”36. наукових праць/ За ред. Г. М. Арзютова. - К.:Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Випуск 3K1 (56)15. – С. 370-373
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10563
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова