Запис Детальніше

Інформаційно-комунікаційні технології у вдосконаленні системи методичних компетентностей викладача

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаційно-комунікаційні технології у вдосконаленні системи методичних компетентностей викладача
 
Creator Шахіна, І. Ю.
 
Subject інформаційно-комунікаційні технології
викладач
саморозвиток
информационно-коммуникационные технологии
преподаватель
информационно-коммуникационных технологий (ИКТ)
саморазвитие
information and communication technologies
teacher
self development
 
Description В умовах стрімкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), появи і впровадження нових форм і методів навчання, заснованих на використанні Web-ресурсів, професійні компетентності викладача вищої школи мають безперервно вдосконалюватися і оновлюватися як професійними знаннями, знаннями нових технологій навчання, так і сучасними методичними прийомами. Численні дослідження засвідчують, що використання ІКТ в навчальному процесі сприяє поліпшенню результатів навчання. Проте такий аспект, як удосконалення професійних (зокрема методичних) компетентностей викладача на основі використання засобів ІКТ, практично залишається без уваги, не аналізується і, як наслідок, не розвивається. Вдосконалюючи навчальний процес, про одну з його головних ланок, таку як викладач, забувають. Зруйнована бувша система підвищення кваліфікації, а нова, адекватна сучасним реаліям, не сформована. Тому, головний напрямок у підвищенні кваліфікації робиться на самоосвіту, саморозвиток і самовдосконалення кваліфікації викладача.
В условиях стремительного развития информационно-коммуникационных технологий (ИКТ), появления и внедрения новых форм и методов обучения, основанных на использовании Web-ресурсов, профессиональные компетентности преподавателя высшей школы имеют непрерывно совершенствоваться и обновляться как профессиональными знаниями, знаниями новых технологий обучения, так и современными методическими приемами. Многочисленные исследования показывают, что использование ИКТ в учебном процессе способствует улучшению результатов обучения. Однако такой аспект, как совершенствование профессиональных (в частности методических) компетенций преподавателя на основе использования средств ИКТ, практически остается без внимания, не анализируется и, как следствие, не развивается. Совершенствуя учебный процесс, об одной из его главных звеньев, такую ​​как преподаватель, забывают. Разрушена бывшая система повышения квалификации, а новая, адекватная современным реалиям, не сформирована. Поэтому, главное направление в повышении квалификации делается на самообразование, саморазвитие и самосовершенствование квалификации преподавателя.
With the rapid development of information and communication technologies (ICT), the emergence and implementation of new forms and methods based on the use of Web-resources professional competence of the teacher of high school are continuously improved and updated as professional knowledge, knowledge of new learning technologies and modern teaching techniques. Numerous studies show that the use of ICT in the classroom improves learning outcomes. However, this aspect as improving professional (including teaching) teacher competencies based on the use of ICT, practically left unattended, not analyzed and, consequently, does not develop. Improving the educational process, as one of its main parts, such as a teacher, forget. Former Destroyed training system and a new, adequate to modern realities, not formed. Therefore, the main direction of professional development is on self-education, self-development and self-training instructor.
 
Date 2016-06-20T08:26:08Z
2016-06-20T08:26:08Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Шахіна І. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології у вдосконаленні системи методичних компетентностей викладача / І. Ю. Шахіна // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 2. Комп‘ютерно-орієнтовані системи навчання: Зб. наук. праць /Редрада. – К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – № 16 (23). – C. 97-101.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10641
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова