Запис Детальніше

Musically-elucidative activity as a part of self-realization of the personality

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Musically-elucidative activity as a part of self-realization of the personality
Музично-просвітницька діяльність як складова самореалізації особистості
 
Creator Karpenko, Olena
Du Liang
 
Subject education
musical education
social behavior
self-realization of the personality
art
musically-elucidative activity
виховання
музичне виховання
соціальна поведінка
самореалізація особистості
мистецтво
музично-просвітницька діяльність
373.3.016:78
 
Description 1. Дряпіка В.І. Соціально-педагогічні основи формування орієнтацій студентської молоді на цінності музичної культури: Дис. ... д-ра. пед. наук. / В.І.Дряпіка. − К., 1997. – 399 с.
2. Бех І.Д. Особистісно-орієнтована модель виховання як науковий конструкт [Електронний ресурс] / І.Д.Бех. – Режим доступу: http:// library.udpu.org.ua/ library_files/psuh_pedagog_probl_silsk_shkolu/3/vupysk_21.pdf
3. Капська А.Й. Основні закономірності художньо-естетичного виховання учнівської молоді / А.Й.Капська // Нові технології виховання: зб. наук. статей ; відп. ред. С.В.Кириленко. – К. : ІСДО. – 1995. – С. 96−104.
4. Мельникова Т.А. Педагогическое содействие становлению готовности студентов к самореализации: – Дис. ... канд. пед. наук / Т.А.Мельникова. – Челябинск, 2004. – 186 с.
5. Петько Л.В. Шляхи формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів мистецьких спеціальностей ВНЗ у процесі фахової підготовки / Л.В.Петько // Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол.ред) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2012. – Випуск 6. – Ч. 3. – С. 57–62.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7445
6. Щербань O.K. Формирование культуры личности в процессе музыкально-просветительской деятельности : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Щербань Ольга Константиновна. – М., 1998. – 225 с.
7. Pet’ko L.V. Formation of professionally oriented foreign language teaching environment in the conditions of university for students of art specialties / L.V.Pet’ko // Economics, management, law: problems of establishing and transformation: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. – Al-Ghurair Printing & Publishing LLC, Dubai, UAE, 2016. – P. 395−398.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9779
The aim of this article is twofold: firstly, to summarize and reflect the experiences and results of research on Social and Aesthetic education of students in a mirror of ‘sociocultural theories’; and secondly, to present a methodology for further research on integration of social education with aesthetic education. In the society, aesthetic education serves the interests of the people and is based on a common set of scientific and methodological principles.
The article is presented education in the arts as a very important part of aesthetic education connecting it with social environment. Using art as an educational tool, artistic education develops special abilities and talents in the specific types of art (in the representational arts, music, singing, choreography, the theater, and the decorative and applied arts).
У статті розглядається питання самореалізації особистості студенів в умовах вищого навчального закладу; визначено взаємозв’язок понять «виховання» та «самореалізація», які є складовими процесу музичного виховання особистості; визначено складові музичного виховання у вищій школі та їх вплив на соціалізацію студентів; обґрунтовано вплив засобів мистецтва на процес музичного виховання в умовах університету та визначено формування естетичних якостей особистості.
 
Date 2016-06-23T13:15:26Z
2016-06-23T13:15:26Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Karpenko O.G. Musically-elucidative activity as a part of self-realization of the personality / Karpenko O.G, Du Liang // Intellectual Archive. – 2016. – Volume 5. – No. 3 (May-June). – Toronto : Shiny Word Corp., Canada. – PP. 103–109.
1929-4700
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10691
 
Language uk
 
Relation Педагогіка;
 
Publisher Toronto : Shiny Word Corp., Canada