Понятійний апарат дослідження проблеми формування готовності майбутніх вчителів до здоров'яформувальної діяльності в початковій школі
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Понятійний апарат дослідження проблеми формування готовності майбутніх вчителів до здоров'яформувальної діяльності в початковій школі
|
|
Creator |
Білик, В. Г.
|
|
Subject |
готовність
майбутні вчителі здоров’яформувальна діяльність початкова школа готовность будущие учителя здоровьеформирующая деятельность начальная школа readiness future teachers health forming activity primary school 378.011.3-051:613.8 |
|
Description |
У статті автор розкриває сутність основних понять, які характеризують формування готовності майбутніх учителів до здоров’яформувальної діяльності в початковій школі. Аналіз психолого-педагогічної літератури, проведений автором, показав відсутність єдиного тлумачення науковцями поняття “готовність”. Розкрито сутність поняття “готовність майбутніх учителів до здоров’яформувальної діяльності у початковій школі”. Уточнено зміст поняття“формування готовності майбутніх учителів до здоров’яформувальної діяльності в початковій школі”. Вказано на гостру потребу суспільства щодо створення особливих технологій у сфері здоров’яформувальної освіти, які дозволяють сформувати у школяра відповідальність стосовно свого здоров’я, здібності проектувати індивідуальну траєкторію розвитку ресурсів власного здоров’я на основі навичок саморегуляції, розуміння фізичних і психічних процесів, що відбуваються в його організмі. Розкрито перспективи розвитку здоров’яформувальних ресурсів загальноосвітніх навчальних закладів. В статье автор раскрывает сущность основных понятий, которые характеризуют формирование готовности будущих учителей к здоровьеформирующей деятельности в начальной школе. Анализ психолого-педагогической литературы, проведенный автором, показал отсутствие единственного толкования учеными понятия“готовность”. Раскрыта сущность понятия“готовность будущих учителей к здоровьеформирующей деятельности в начальной школе”. Уточнено содержание понятия“формирование готовности будущих учителей к здоровьеформирующей деятельности в начальной школе”. Указано на острую потребность общества в наличии особенных технологий в сфере здоровьеформирующего образования, которые позволяют сформировать у школьника ответственность относительно своего здоровья, способности проектировать индивидуальную траекторию развития ресурсов собственного здоровья на основе навыков саморегуляции, понимания физических и психических процессов, которые происходят в его организме. Раскрыты перспективы развития здоровьеформирующей ресурсов общеобразовательных учебных заведений. In the article the author reveals the essence of the basic concepts that characterize the formation of future teachers’ readiness to health forming activities at primary school. Analysis of psychological and pedagogical literature, conducted by the author, showed no single interpretation of the concept “readiness”. It is revealed the essence of the concept “readiness of primary school teachers to health forming activities at primary school”. It was clarified the meaning of “formation of future teachers to health forming activities at primary school”. It is indicated the actual need of the society in creation of special technologies in health forming education that allow to form a students’ responsibility for their health, ability to design individual trajectory of their health resources based on self-regulation skills, understanding of the physical and mental processes place in their body. Reveals the prospects of development health forming resources at secondary schools. |
|
Date |
2016-07-21T11:36:48Z
2016-07-21T11:36:48Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Білик В. Г. Понятійний апарат дослідження проблеми формування готовності майбутніх вчителів до здоров'яформувальної діяльності в початковій школі / В. Г. Білик // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск СXХVІ (126). – С. 23-29.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10792 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|