Запис Детальніше

Адаптивний тестовий контроль англомовної компетентності в читанні фахової літератури студентами немовних спеціальностей

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Адаптивний тестовий контроль англомовної компетентності в читанні фахової літератури студентами немовних спеціальностей
 
Creator Король, Т. Г.
 
Subject адаптивне тестування
двохкрокова модель адаптивного тестування
багатокрокова модель адаптивного тестування
комунікативний підхід до тестування
системний підхід до тестування
адаптивное тестирование
двухшаговая модель адаптивного тестирования
многошаговая модель адаптивного тестирования
системный подход к тестированию
коммуникативный подход к тестированию
adaptive testing
two-stage adaptive testing
multi-stage adaptive testing
system approach to testing
communicative approach to testing
37.091.212
 
Description У статті обґрунтовано потребу залучення стратегій адаптивного тестування до
створення системи тестового контролю англомовної компетентності у читанні фахової
літератури студентами немовних спеціальностей. Проаналізовано основні теоретичні
положення адаптивного тестування. Співвіднесено їх із загальноприйнятими системним та
комунікативним підходом до тестування іншомовної комунікативної компетентності.
Окреслено переваги та недоліки застосування адаптивного тестування в навчанні англійської
мови у сучасному ВНЗ. Схарактеризовано моделі адаптивного тестування. Відібрано
оптимальні моделі адаптивного тестування для створення системи тестового контролю
англомовної компетентності у читанні фахової літератури. Представлено модифіковану з
цією метою модель двохкрокового адаптивного тестування.
В статье обоснована потребность в применение стратегий адаптивного тестирования
при создании системы тестового контроля англоязычной компетентности в чтении
специальной литературы студентами неязыковых специальностей. Проанализированы
основные теоретические положения адаптивного тестирования и соотнесены с
общепринятыми системным и коммуникативным подходами к тестированию иноязычной
коммуникатвиной компетентности. Определены преимущества и недостатки применения адаптивного тестирования в обучении английскому языку в современном ВУЗе.
Охарактеризованы и отобраны оптимальные модели адаптивного тестирования для создания
системы тестового контроля англоязычной компетентности в чтении специальной
литературы. Представлена модифицированная с этой целью модель двухшагового
адаптивного тестирования.
The necessity of adaptive testing strategies application creating English reading for specific
purpose competence testing system for the students majoring in non-linguistic specialties is grounded
in the article. Basic theoretical principles of adaptive testing are analysed and related to common
system and communicative approaches to testing. The advantages and disadvantages of adaptive
testing application to English teaching in modern higher educational establishments are determined.
Optimal adaptive testing models for the creation of the system of testing English reading for specific competence are studied and selected. Modified two-stage adaptive testing model is suggested as well.
 
Date 2016-07-21T15:23:46Z
2016-07-21T15:23:46Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Король Т. Г. Адаптивний тестовий контроль англомовної компетентності в читанні фахової літератури студентами немовних спеціальностей / Т. Г. Король // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск СXХVІ (126). – С. 86-94.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10803
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова