Запис Детальніше

Комплексне застосування математичних методів у експерементному оцінюванні рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності слухачів

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комплексне застосування математичних методів у експерементному оцінюванні рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності слухачів
 
Creator Застело, О. В.
 
Subject експертне оцінювання
математичні методи оброблення інформації від експертів
метод безпосереднього оцінювання
метод ранжирування
метод парних порівнянь
іншомовна комунікативна компетентність
экспертная оценка
математические методы обработки информации от экспертов
метод непосредственного оценивания
метод ранжирования
метод парных сравнений
иноязычная коммуникативная компетентность
expert assessment
mathematical methods of processing the information from experts
the method of direct assessment method for ranking the method of paired comparisons
foreign language communicative competence
378.14
 
Description У статті запропоновано методичний підхід до комплексного застосування
математичних методів оброблення інформації від експертів у процесі тестування слухачів з
іноземної мови. Під час проведення експертизи в навчальному процесі найчастіше
використовують методи вимірювання, що дають змогу розмістити об’єкти на порядковій
(інтервальній) шкалі: безпосереднє оцінювання, ранжирування, парне порівняння. Аналіз результатів демонструє, що залежно від обраного математичного методу оброблення
інформації від експертів, є певна розбіжність в узагальнених балах і в рангах кожного слухача,
а це призводить до неоднозначного результату експертизи.
Для вирішення зазначеної проблеми розроблено методичний підхід, який передбачає
комплексне застосування математичних методів оброблення інформації від експертів, що
ґрунтується на ітераційному алгоритмі коли власні результати методів розглядаються як
альтернативи комплексного підходу. Програмно реалізована можливість оброблення
інформації від експертів як за кожним із методів окремо, так і за оригінальним алгоритмом
їхнього комплексного застосування.
В статье предложен методический подход к комплексному применению математических
методов обработки информации от экспертов в процессе тестирования слушателей по
иностранному языку. При проведении экспертизы в учебном процессе чаще всего используют
методы измерения, позволяющие разместить объекты на порядковой(интервальной) шкале:
непосредственное оценивания, ранжирования, парное сравнение. Анализ результатов
показывает, что в зависимости от выбранного математического метода обработки
информации от экспертов, присутствует определенное расхождение в обобщенных баллах и в рангах каждого слушателя, а это приводит к неоднозначному результату экспертизы.
Для решения указанной проблемы разработан методический подход, предусматривающий
комплексное применение математических методов обработки информации от экспертов,
основанный на итерационном алгоритме, когда собственные результаты методов
рассматриваются как альтернативы комплексного подхода. Программно реализована
возможность обработки информации от экспертов как по каждому из методов по
отдельности, так и по оригинальному алгоритму их комплексного применения.
In the article the methodical approach to the complex application of mathematical methods of
information processing experts in the process of testing students in foreign languages. The most
commonly used measurement methods that allow you to place objects on ordinal (interval) scale: direct
evaluation, ranking, paired comparison. Analysis of the results shows that depending on the
mathematical method of processing information from experts, there is some discrepancy in generalized
scores and ranks of each student, and this leads to ambiguous results of the examination.
To solve this problem the methodical approach that provides comprehensive application of
mathematical methods of information processing experts based iterative algorithm when their results
are considered as alternative methods of the integrated approach. Program is implemented with
processing information from experts on how each of the techniques individually and on the original
algorithm of their complex applications.
 
Date 2016-07-21T18:54:38Z
2016-07-21T18:54:38Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Застело О. В. Комплексне застосування математичних методів у експерементному оцінюванні рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності слухачів / О. В. Застело // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск СXХVІ (126). – С. 52-63.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10814
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова