Смислові орієнтації як компонент розвитку ціннісно-смислової сфери в юнацькому віці
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Смислові орієнтації як компонент розвитку ціннісно-смислової сфери в юнацькому віці
|
|
Creator |
Андрущенко, Інна Григорівна
|
|
Subject |
цінність
смисл смислова сфера смислові орієнтації цілі життя процес життя результативність життя локус контролю value meaning semantic field semantic orientation life goals the process of life the impact of life locus of control 159.922.8 |
|
Description |
Стаття присвячена проблемі аналізу смислових орієнтацій, як структурного компонента розвитку ціннісно-смислової сфери в юнацькому віці. У результаті проведеного теоретичного та емпіричного аналізу визначено, що переважна більшість досліджуваних мають цілі, які надають їх життю осмисленості, спрямованості й часової перспективи.Вони сприймають сам процес свого життя як цікавий, емоційно насичений і наповнений змістом, а прожиту частину свого життя продуктивною й осмисленою. Юнаки і дівчата сприймають себе як сильну особистість, яка володіє достатньою свободою, щоб побудувати власне життя у відповідності зі своїми цілями й уявленнями про його смисл. Вони впевнені, що людина (зокрема, вони самі) може контролювати власне життя, вільно приймати рішення, втілюватиїх у життя. The article devoted to the problem analysis of semantic orientations as a structural component of value-semantic sphere in adolescence. As a result of theoretical and empirical analysis determined that the vast majority of investigated have goals, that give their life meaningfulness, direction and temporal perspectives. They perceive actual process of their lives as interesting, emotionally rich and full of meaning and part of his life intervening productive and meaningful. Boys and girls perceive themselves as a strong personality who possesses sufficient freedom to build their lives in accordance with their goals and perceptions of its meaning. They believe that a person (including themselves) can control their own lives, free to make decisions, implement them. |
|
Date |
2016-07-22T22:10:15Z
2016-07-22T22:10:15Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Андрущенко І. Г. Смислові орієнтації як компонент розвитку ціннісно-смислової сфери в юнацькому віці / І. Г. Андрущенко // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2015. – Вип. 19-20. – С. 225-233.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10817 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
ТОВ «НВП «Інтерсервіс»
|
|