Запис Детальніше

Смислові орієнтації як компонент розвитку ціннісно-смислової сфери в юнацькому віці

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Смислові орієнтації як компонент розвитку ціннісно-смислової сфери в юнацькому віці
 
Creator Андрущенко, Інна Григорівна
 
Subject цінність
смисл
смислова сфера
смислові орієнтації
цілі життя
процес життя
результативність життя
локус контролю
value
meaning
semantic field
semantic orientation
life goals
the process of life
the impact of life
locus of control
159.922.8
 
Description Стаття присвячена проблемі аналізу смислових орієнтацій, як
структурного компонента розвитку ціннісно-смислової сфери в юнацькому
віці. У результаті проведеного теоретичного та емпіричного аналізу
визначено, що переважна більшість досліджуваних мають цілі, які надають їх
життю осмисленості, спрямованості й часової перспективи.Вони
сприймають сам процес свого життя як цікавий, емоційно насичений і
наповнений змістом, а прожиту частину свого життя продуктивною й
осмисленою. Юнаки і дівчата сприймають себе як сильну особистість, яка
володіє достатньою свободою, щоб побудувати власне життя у відповідності
зі своїми цілями й уявленнями про його смисл. Вони впевнені, що людина
(зокрема, вони самі) може контролювати власне життя, вільно приймати
рішення, втілюватиїх у життя.
The article devoted to the problem analysis of semantic orientations as a
structural component of value-semantic sphere in adolescence. As a result of
theoretical and empirical analysis determined that the vast majority of investigated
have goals, that give their life meaningfulness, direction and temporal perspectives.
They perceive actual process of their lives as interesting, emotionally rich and full of
meaning and part of his life intervening productive and meaningful. Boys and girls
perceive themselves as a strong personality who possesses sufficient freedom to build
their lives in accordance with their goals and perceptions of its meaning. They
believe that a person (including themselves) can control their own lives, free to make
decisions, implement them.
 
Date 2016-07-22T22:10:15Z
2016-07-22T22:10:15Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Андрущенко І. Г. Смислові орієнтації як компонент розвитку ціннісно-смислової сфери в юнацькому віці / І. Г. Андрущенко // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2015. – Вип. 19-20. – С. 225-233.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10817
 
Language uk
 
Publisher ТОВ «НВП «Інтерсервіс»