Запис Детальніше

Місце демократії в університетській освіті

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Місце демократії в університетській освіті
 
Creator Жижко, Тетяна Анатоліївна
 
Subject демократія
громадянське суспільство
освітній процес
освіта
університет
ефективний розвиток
демократия
гражданское общество
образовательный процесс
образование
университет
эффективное развитие
democracy
civil society
educational process
education
university
effective development
378
 
Description Серед ключових цінностей одне із перших місць у свідомості людства, безумовно, належить демократії. Вона є однією із суперечливіших рис сучасної цивілізації, дає людству широкі можливості для розвитку, але також породжує низку проблем. Об’єктивно і закономірно, що ефективність втілення на практиці освітніх пріоритетів залежить від всебічності аналізу демократії, її еволюціонування і перспектив. На виконання такого завдання, власне, й спрямоване написання цієї статті.
Среди ключевых ценностей одно из первых мест в сознании человечества, безусловно, принадлежат демократии. Она является одной из противоречивых черт современной цивилизации, дает человечеству широкие возможности для развития, но также порождает ряд проблем. Объективно и закономерно, что эффективность воплощения на практике образовательных приоритетов зависит от всесторонности анализа демократии, ее эволюционирования и перспектив. На выполнение такого задания, собственно, и направлено написание этой статьи.
Among key values one of the first places in consciousness of humanity, sure, democracies belong. It is one of contradictory lines of modern civilization, gives humanity wide possibilities for development, but also generates the row of problems. It is clear that objectively and logically the effectiveness of implementation in practice of philosophical educational priorities depends on the comprehensiveness of the analysis of democracy, its evolution and prospects. In regard to this objective, the writing of this article is intended.
The substantial aspect of civil society is a democratic constituent, democracy as phenomenon, as the public phenomenon. Objectively and appropriately, that efficiency of embodiment in practice of world view priorities of civil society depends on the comprehensiveness of analysis of democracy, its evolution and prospects.
It is made a conclusion that market and democratic transformations break the framework of freedom of pedagogical thinking and activities that, in its turn, intensifies the workload of the teacher, strengthens hir/her responsibility and requires improvement of the pedagogical proficiency.
 
Date 2016-08-05T12:33:42Z
2016-08-05T12:33:42Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Жижко, Т. А. Місце демократії в університетській освіті [Текст] / Т. А. Жижко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія / М-во освіти і науки України, Харківський нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2014. - Вип. 42. - С. 207-216.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10910
 
Language uk
 
Publisher Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди