Запис Детальніше

Визначення ефективності використання індивідуалізованого підходу під час психологічної підготовки тенісистів 14-15 років

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення ефективності використання індивідуалізованого підходу під час психологічної підготовки тенісистів 14-15 років
 
Creator Макуц, Т.Б.
 
Subject індивідуалізований підхід
психологічна підготовленість
багаторічна підготовка
индивидуализированный подход
соревновательная деятельность
многолетняя подготовка
individualized approach
competition activity
long-term preparation
 
Description Встановлено позитивний вплив запропонованих індивідуалізованого підходу на рівень психологічної підготовленості спортсменів експериментальної групи. Після проведення спеціалізованої психологічної роботи відмічалось покращення рівня мотивації до успіху, рівня прояву різних параметрів уваги, самооцінки гравців, за цими показниками спортсмени експериментальної групи мали достовірно кращі показники, що в цілому може свідчити про актуальність подальшої роботи в даному науковому напрямку. Гравці експериментальної групи під час повторного тестування мали достовірно більш низькі показники ситуативної тривожності ніж до впровадження експериментальних програм (p<0,05). Спортсмени основної групи мали достовірно вищі показники самооцінки під час повторного тестування. При первинному тестуванні рівень самооцінки гравців експериментальної групи складав – 74,9±8,81 балів, під час повторного – 87,4±7,57 балів (p<0,05). Також у спортсменів основної групи відмічався більш високий рівень мотивації до успіху. За іншими досліджуваними показниками, достовірних змін виявити не вдалося
Установлено положительное влияние используемого индивидуализированного подхода на уровень психологической подготовленности спортсменов экспериментальной группы. После проведения специализированной психологической работы отмечалось улучшение уровня мотивации к успеху, различных параметров внимания, самооценки игроков, по этим показателям, спортсмены экспериментальной группы имели достоверно более высокие показатели, что в целом может говорить об актуальности дальнейшей работы в данном научном направлении. Игроки экспериментальной группы при повторном тестировании имели достоверно более низкие показатели ситуативной тревожности, нежели до внедрения экспериментальных программ (p<0,05). Спортсмены основной группы имели достоверно более высокие показатели самооценки во время повторного тестирования. При первичном тестировании уровень самооценки игроков экспериментальной группы составил - 74,9±8,81 баллов, при повторном - 87,4±7,57 баллов (p<0,05). Также у спортсменов основной группы отмечался более высокий уровень мотивации к успеху. По другим исследуемым показателям, достоверных изменений выявлено не было.
Positive influence of the in-use individualized approach is set on the level of psychological preparedness of sportsmen of experimental group. After the lead through of the specialized psychological work the improvement of level of motivation was marked to success, different parameters of attention, self-appraisal of players, on these indexes, the sportsmen of experimental group had more high indexes for certain, that on the whole can talk about actuality of further work in this scientific direction. The players of experimental group at the repeated testing had more low indexes of situation anxiety for certain, than to introduction of the experimental programs (p<0,05). The sportsmen of basic group had for certain more high indexes of self-appraisal during the repeated testing. At the primary testing the level of self-appraisal of players of experimental group made are 74,9±8,81 marks, at repeated are 87,4±7,57 marks (p<0,05). Also for the sportsmen of basic group more high level of motivation was marked to success. On other probed indexes, reliable changes exposed it was not.
 
Date 2016-08-12T10:26:12Z
2016-08-12T10:26:12Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Макуц Т.Б. Визначення ефективності використання індивідуалізованого підходу під час психологічної підготовки тенісистів 14-15 років / Т.Б. Макуц // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія № 15. “Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт /” 36. наукових праць / За ред. Г. М. Арзютова. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – Випуск 9 (64)15. – С. 56-60
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10943
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова