Маркетингові комунікації як елемент технологічної освіти, спеціалізація "Конструювання і моделювання одягу"
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові комунікації як елемент технологічної освіти, спеціалізація "Конструювання і моделювання одягу"
|
|
Creator |
Гуменюк, Тетяна Броніславівна
|
|
Subject |
технологічна освіта
менеджмент і маркетинг середовище ринку інформаційно-комунікативні технології індустрія моди підприємницька діяльність УДК 378.016:37.091.12:[377.1:687] |
|
Description |
У статті визначено основні напрями оновлення змісту технологічної освіти в умовах профільного навчання, намічені перспективи підприємницької діяльності випускників загальноосвітніх установ і педагогічних вузів за напрямом «Технологічна освіта», проведено аналіз використання інформаційно-комунікативних технологій маркетингу в індустрії моди і висунуті пропозиції щодо підготовки майбутніх вчителів технології з даних питань
|
|
Date |
2016-08-29T06:27:54Z
2016-08-29T06:27:54Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гуменюк Т. Маркетингові комунікації як елемент технологічної освіти, спеціалізація "Конструювання і моделювання одягу" / Т. Гуменюк // Щомісячний науково-педагогічний журнал "Молодь і ринок". - червень 2012. - №6 (89). - С. 89-92.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11080 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
|
|