Запис Детальніше

Маркетингові комунікації як елемент технологічної освіти, спеціалізація "Конструювання і моделювання одягу"

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові комунікації як елемент технологічної освіти, спеціалізація "Конструювання і моделювання одягу"
 
Creator Гуменюк, Тетяна Броніславівна
 
Subject технологічна освіта
менеджмент і маркетинг
середовище ринку
інформаційно-комунікативні технології
індустрія моди
підприємницька діяльність
УДК 378.016:37.091.12:[377.1:687]
 
Description У статті визначено основні напрями оновлення змісту технологічної освіти в умовах профільного навчання, намічені перспективи підприємницької діяльності випускників загальноосвітніх установ і педагогічних вузів за напрямом «Технологічна освіта», проведено аналіз використання інформаційно-комунікативних технологій маркетингу в індустрії моди і висунуті пропозиції щодо підготовки майбутніх вчителів технології з даних питань
 
Date 2016-08-29T06:27:54Z
2016-08-29T06:27:54Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Гуменюк Т. Маркетингові комунікації як елемент технологічної освіти, спеціалізація "Конструювання і моделювання одягу" / Т. Гуменюк // Щомісячний науково-педагогічний журнал "Молодь і ринок". - червень 2012. - №6 (89). - С. 89-92.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11080
 
Language uk
 
Publisher Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка