Рівень фізичної підготовленісті студенток i курсу технічних спеціальностей
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Рівень фізичної підготовленісті студенток i курсу технічних спеціальностей
|
|
Creator |
Микитенко Н.М.
Павлова Т.В. |
|
Subject |
фізична підготовленість
студентки тестування физическая подготовленность студентки тестирование physical training student testing physical qualities |
|
Description |
У статті наведено результати дослідження фізичної підготовленості студенток - першокурсниць Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка до початку експерименту. Для визначення рівня фізичної підготовленості студенток використовувались педагогічні тести за С. Присяжнюк. У даних тестах для жінок відсутня дистанція бігу на 300 м. А нормативні показники розвитку аеробної витривалості в чоловіків вищі, а в жінок – нижчі. .До того ж у комплексі пропонується тест для визначення анаеробної витривалості (стрибки через скакалку за 2хв). У тестах С. Присяжнюк для визначення ступеня розвитку силових здібностей відсутні вправи за вибором. У даному дослідженні було використано такі вправи з тестів за С. Присяжнюк: біг 2000 м, згинання розгинання рук в упорі лежачи , біг 100 м, «човниковий» біг (4х9 м), стрибок у довжину з місця, нахил тулуба вперед з положення сидячи, піднімання тулуба у сід за 1 хв. Під час оцінювання результатів за отримані показники виконання тестів нараховувались бали (від 1 до 5) згідно стандартних таблиць. Отримані результати були внесені в протокол і опрацьовані статистично. У тестуванні брало участь 156 першокурсниць. Встановлено, що найбільший відсоток піддослідних склали контрольні тести на низькому рівні. Найкращі показники студентки показали під час виконання тесту на гнучкість (нахил тулуба вперед з положення сидячи) 25,64% отримали 5 балів і лише 1,28 % даний тест не склали. теоретичний аналіз та узагальнення наукової літератури показав, що Інтенсифікація навчального процесу та малорухомий спосіб життя призводять до гіподинамії, що негативно позначається на рівні фізичної підготовленості студенток і потребує негайної корекції.
Цель: Определить уровень физической подготовленности студенток первого курса Полтавского национального технического университета имени Юрия Кондратюка. Материалы исследования. Исследования проводились со студентками I курса Полтавского национального технического университета имени Юрия Кондратюка, в исследовании участвовало 156 студенток. Для достижения поставленных задач использовали следующие методы исследования: теоретический анализ и обобщение научной литературы, педагогическое наблюдение, методы математической статистики. Результаты исследования показали, что большой процент испытуемых показали результаты тестов на низком уровне. Наилучшие показатели студентки показали во время исполнения теста на гибкость (наклон туловища вперед из положения сидя) 25,64% получили 5 балов и только 1,28 % тест не сдали. Выводы. Теоретический анализ и обобщение научной литературы показал, что интенсификация учебного процеса и малоподвижный образ жизни призводять к гиподинамии, что негативно сказывается на уровне физической подготовленности студенток и требует коррекции. Objective: To determine the level of physical fitness of students of the first course of Poltava National Technical University named after Yuri Kondratyuk. The research materials. The studies were conducted with students of I course of Poltava National Technical University named after Yuri Kondratyuk, the study involved 156 students. To achieve these goals using the following methods: theoretical analysis and synthesis of scientific literature, pedagogical supervision, methods of mathematical statistics. The results showed that a large percentage of subjects test results at a low level. The best indicators of students showed during the test execution flexibility (bending forward of the trunk from a seated position) 25.64 % received 5 balls and only 1.28 % did not pass the test. Conclusions. Theoretical analysis and synthesis of scientific literature has shown that the intensification of the educational processes or sedentary make to inactivity, which adversely affects the level of physical fitness of students and requires correction. |
|
Date |
2016-09-06T12:06:11Z
2016-09-06T12:06:11Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Микитенко Н.М. Рівень фізичної підготовленісті студенток i курсу технічних спеціальностей / Н.М. Микитенко, Т.В. Павлова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 15. “Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт /”36. Наукових праць / За ред. Г. М. Арзютова. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2016. – Випуск 5 (75)16. – C. 78-81
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11148 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|