Особливості формування звукотворчої культури піаніста-педагога через сприйняття вокальних творів
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості формування звукотворчої культури піаніста-педагога через сприйняття вокальних творів
|
|
Creator |
Болдирєва, Ірина Дмитрівна
|
|
Subject |
слухо-кинетическая связь
звукотворческая культура восприятие auditory-kinetic connection sound-creative culture тембральная окраска звука perception tonal sound [378.147:786.2] – 057.87 |
|
Description |
В статье рассматривается слухо-кинетическая связь инструментальной и вокальной подготовки будущего учителя музыки через восприятие и анализ вокальных произведений. Рассматриваются несколько уровней формирования звукотворческой культуры пианиста и средства преодоления«ударной» природы фортепиано. Тембровий подход позиционируется как ведущий в системе инструментально-исполнительской подготовки. The article deals with the auditory-kinetic relationship of instrumental and vocal future music teacher’s preparing through the perception and analysisof vocal works. Are several levels of culture formation of sound-creative pianist’s culture are considered and means to overcome "kick" nature of piano. Timbral approach is positioned as the leading in system of instrumental performing preparation. |
|
Date |
2016-09-17T20:14:16Z
2016-09-17T20:14:16Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Болдирєва І. Д. Особливості формування звукотворчої культури піаніста-педагога через сприйняття вокальних творів / І. Д. Болдирєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: Збірник наукових праць. – Вип. 17 (22). – К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2015. – C. 75-79.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11239 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти;
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|