Использование поддерживающей коммуникации на уроках литературного чтения в работе с умственно отсталыми детьми.
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Использование поддерживающей коммуникации на уроках литературного чтения в работе с умственно отсталыми детьми.
|
|
Creator |
Кравец, Нина Павловна
|
|
Subject |
розумово відсталі учні
урок літературного читання жести казкотерапія умственно отсталые ученики урок литературного чтения наглядные графические объекты сказкотерапия mentally retarded students lessons of literary reading gestures visual graphics 376-056.36.016:82 |
|
Description |
У статті обгрунтована необхідність застосування учителями в роботі з розумово відсталими школярами невербальних комунікатівних засобіів.
В статье обоснована необходимость применения учителями в работе с умственно отсталыми школьниками невербальных комуникативних средств. |
|
Date |
2016-09-23T09:36:53Z
2016-09-23T09:36:53Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кравец Н.П. Использование поддерживающей коммуникации на уроках литературного чтения в работе с умственно отсталыми детьми. / Кравец Н.П. // Матеріали IX Східно- та Центральноєвропейської Регіональної конференції з проблем альтернативної та допоміжної комунікації «Комунікація для всіх» / за ред. В.М.Синьова, М.К.Шеремет. - К.: ДІА, 2013. — с. 33-37
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11274 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
К.: ДІА, 2013
|
|