Запис Детальніше

Праксіологічний та компетентісний підходи як методологічна основа фахової підготовки майбутнього вчителя музики

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Праксіологічний та компетентісний підходи як методологічна основа фахової підготовки майбутнього вчителя музики
 
Creator Бондаренко, Д. В.
 
Subject праксиологический, компетентностный подход
учитель музыки
адаптация
праксіологічний, компетентнісний підхід
учитель музики
адаптація
praxeological, competence approach
a music teacher
adaptation
[378 : 37. 011 . 3 - 051] : 78
 
Description В статье выделены праксиологический и компетентностный подходы как методологическая основа профессиональной подготовки будущих учителей музики. Раскрывается специфика формирования профессиональных знаний и умений студентов в условиях изучения цикла дирижёрско-хоровых дисциплин. Подчёркивается важность развития активной индивидуальной позиции студентов в этом процессе. Обозначаются педагогические задания, которые предусматривают практическую направленность профессионального обучения студентов.
У статті виділені праксіологічний і компетентнісний підходи як методологічна основа професійної підготовки майбутніх вчителів музики. Розкривається специфіка формування професійних знань і умінь студентів в умовах вивчення циклу диригентсько-хорових дисциплін. Підкреслюється важливість розвитку активної індивідуальної позиції студентів в цьому процесі. Позначаються педагогічні завдання, які передбачають практичну спрямованість професійного навчання студентів.
The article highlights the praxeological and competence approach as a methodological basis of training future teachers Musicians. Specificity of formation of professional knowledge and skills of students in the study cycle conducting and choral disciplines. It stresses the importance of developing active individual position of students in the process. Designated educational tasks that involve action-oriented vocational training of students.
 
Date 2016-09-29T12:02:59Z
2016-09-29T12:02:59Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Бондаренко Д. В. Праксіологічний та компетентісний підходи як методологічна основа фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Д. В. Бондаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – Вип. 18 (23). – К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2015. – С. 189-192
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11313
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова