Запис Детальніше

Совершенствование подготовки учителя для европейского образовательного пространства ХХІ столетия

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Совершенствование подготовки учителя для европейского образовательного пространства ХХІ столетия
 
Creator Кухарчик, Петр Дмитриевич
 
Subject информационное общество
интеллект
cистема высшего педагогического образования
інформаційне суспільство
інтелект
система вищої педагогічної освіти
information society
intel­ligence
the system of higher pedagogical educa­tion
 
Description В условиях информационного общества миссия вузов ме­няется. Задачи производства и распространения знаний от­ ходят на второй план. Приоритетными становятся задачи развития человеческого интеллекта.
Система высшего педагогического образования любой стра­ны будет оставаться жизнеспособной, если она сможет отве­чать на все вызовы времени, которые диктуют происходящие в мире социокультурные процессы. Эти вызовы определяют за­дачи совершенствования педагогического образования на трех уровнях: макроуровне (европейский), мезоуровне (националь­ный) микроуровне (институциональный, вузовский).
Таким образом, педагогическое образование в обществе выполняет особую социально значимую роль, от эффектив­ности реализации которой зависит прогрессивное развитие стран.
В умовах інформаційного суспільства місія ВНЗ міняється. Завдання виробництва і поширення знань відходять на другий план. Пріоритетними стають завдання розвитку людського інтелекту. Система вищої педагогічної освіти будь-якої країни залишатиметься жит­тєздатною, якщо вона зможе відповіда­ти на усі виклики часу, які диктують со­ціокультурні процеси, що відбуваються у світі. Ці виклики визначають завдання вдосконалення педагогічної освіти на трьох рівнях: макрорівні (європейський), мезорівні (національний) мікрорівні (ін­ституціональний, ВНЗ).
Таким чином, педагогічна освіта в суспільстві виконує особливу соціально значущу роль, від ефективності реалі­зації якої залежить прогресивний розви­ток країн.
The mission of universities is changing in conditions of information society. Tasks of production and knowledge dissemina­tion pale into insignificance. The priority objective is the development of human intel­ligence.
The system of higher pedagogical educa­tion in any country will remain sustainable if it can respond to all challenges that dictate changes in world socio-cultural processes. These challenges define tasks of improving pedagogical education at three levels: mac­ro level (European), meso level (national) and micro level (institutional, HEE).
Thus, pedagogical education in society has a special socially significant role on the effectiveness of which progressive develop­ment in countries depends.
 
Date 2016-10-07T09:14:23Z
2016-10-07T09:14:23Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Кухарчик Петр Дмитриевич Совершенствование подготовки учителя для европейского образовательного пространства ХХІ столетия / Петр Дмитриевич Кухарчик // European pedagogical studies / Association of Rectors of Pedagogical Universities in Europe ed. board V. Andrushchenko (head) [and others]. – Issue 1-2. – K. Publishing house of the National Pedagogical Dragomanov University, 2012. – P. 63-69
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11425
 
Language ru
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова