Problems то bе solved
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Problems то bе solved
|
|
Creator |
Josef, Hynek
|
|
Subject |
teachers’ education
non-pedagogical schools university sector подготовка педагогов непедагогические учебные заведения университетский сектор підготовка педагогів університетський сектор непедагогічні навчальні заклади |
|
Description |
There are many problems associated with the teachers’ education in the Czech Republic and just in order to make my contribution short and concise, I will focus on three important problems in this article only. the first problem I would like to point out here is linked to the European process of standardization and harmonization of university studies and degrees that are awarded The second problem the schools of pedagogy have to face in these years is the system of quality evaluation that is rather uniform for the whole university sector and that is mainly based on scientific results assessment. The final problem is that teachers’ education seems to be proliferating and many non-pedagogical schools are launching their new programs in pedagogy. Существует много проблем, связанных с подготовкой педагогов в Чешской Республике, однако, чтобы изложить свое виденье сжато и лаконично, остановлюсь на трех важнейших. Первый спорный вопрос связан с процессом европейской стандартизации и унификации обучения в университете, а также дипломами, которые выдаются. Вторая проблема, с которой придется сталкиваться учебным заведениям, - система оценки качества учебного процесса является достаточно унифицированной для всего университетского сектора и базируется главным образом на основе научной оценки результатов. И третий вопрос, на который стоит обратить внимание, - подготовка педагогов становится пролиферуючою, много непедагогических учебных заведений внедряют собственные новые программы в педагогике. Існує багато проблем, пов'язаних з підготовкою педагогів в Чеській Республіці, проте, щоб викласти своє бачення стисло і лаконічно, зупинюсь на трьох найважливіших. Перше спірне питання пов'язане з процесом європейської стандартизації і уніфікації навчання в університеті, а також дипломами, що видаються. Друга проблема, з якою доводиться стикатись навчальним закладам - система оцінки якості навчального процесу є досить уніфікованою для всього університетського сектору і базується головним чином на основі наукової оцінки результатів. І третє питання, на яке варто звернути увагу, - підготовка педагогів стає проліферуючою, багато непедагогічних навчальних закладів впроваджують власні нові програми в педагогіці. |
|
Date |
2016-10-10T09:05:38Z
2016-10-10T09:05:38Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Josef Hynek Problems то bе solved / Hynek Josef // European pedagogical studies / Association of Rectors of Pedagogical Universities in Europe ed. board V. Andrushchenko (head) [and others]. – Issue 1-2. – K. Publishing house of the National Pedagogical Dragomanov University, 2012. – P. 84-87
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11462 |
|
Language |
en
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|