Запис Детальніше

Teaching innovative technologies on literature classess and formation of reading activity skills in pupils with mental retardation

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Teaching innovative technologies on literature classess and formation of reading activity skills in pupils with mental retardation
Інноваційні технології навчання на уроках літератури та формування умінь читацької діяльності у розумово відсталих учнів
 
Creator Kravets, Nina Pavlivna
 
Subject teaching innovative technologies
pupils with mental retardation
literature lesson
інноваційні технології навчання
розумово відсталі учні
твір
урок літератури
читацька діяльність
376. 433.016: 821, 162
 
Description 1. Бореев Ю.Б. Эстетика. Теория литературы. Энциклопедический словарь терминов. /Ю.Б.Бореев. – М. : АСТ, Астраль, 2003. – 575 с.
2. Гадамер Ганс-Георг. Истина и метод. Основы философской герменевтики /Г.-Г.Гадамер ; [общ. ред. и вступит. статья Б.Н.Бессонов, пер. с нем.]. – М. : Прогресс, 1989. – 700 с.
3. Кравець Н.П. Використання комп’ютерних технологій у процесі роботи розумово відсталих школярів із творами художньої літератури / Н.П. Кравець // Особлива дитина: навчання і виховання. 2014. – №1(69). – С. 28−37.
4. Кравець Н.П. Діалогові технології на уроках літератури та виховання розумово відсталих учнів як активних читачів / Н.П. Кравець // Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів: мат. Всеукр. Інтернет-конф. 28 жовтня 2015 р. // FOLIA COMENIANA – Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я.А. Коменського. – Умань : ФОП Жовтий, 2015. – С. 117−121.
5. Кравець Н.П. Літературні ігри і виховання розумово відсталих учнів як активних читачів / Н.П. Кравець // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). Збірник наукових праць ; за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова. – Вип.V. [в 2-х т.]. – Т. І. – Кам’янець-Подільський : ПП. Медобори, 2006, 2015. – 348 с. – С. 155–173.
6. Курганов С.Ю. Ребенок и взрослый в учебном диалоге: книга для учителя / С.Ю.Курганов. – М. : Просвещение, 1989. – 128 с.
7. Пометун О.І. Інтерактивні технології навчання: науково-методичний посібник / О.І.Пометун, Л.В.Пироженко. – К. : Вид-во «А.С.К.», 2004. – 192 с.
8. Кравець Н.П. Евристичний метод на уроках літературного читання у роботі з розумово відсталими учнями / Н.П.Кравець // Корекційна та соціальна психологія і педагогіка : зб.наук.пр., 2012. – С. 139−148.
9. Петько Л.В. Англійська мова для студентів-психологів та дефектологів. Дидактичний матеріал для практичних занять та самостійної роботи студентів з іноземної мови зі спеціальностей: 6.010105 «Корекційна освіта (за нозологіями)», 6.030102 «Психологія», 6.030103 «Практична психологія»: навч. посібник для студентів, магістрантів, аспірантів. – К. : Талком, 2015. – 160 с.
10. Pet’ko L.V. Development of students’ cognitive activity in foreign language teaching for professional purposes by using analogy method / Pet’ko L.V. / Actual problems of globalization: Collection of scientific articles. – Midas S.A., Thessaloniki, Greece, 2016. − P. 232−237. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11301
11. Pet’ko Lyudmila. Teaching methods and the formation of professionally oriented foreign language learning environment in conditions of university / Lyudmila Pet’ko / Intellectual Archive. – 2016. – Volume 5. – No. 4 (July/August). – Toronto : Shiny Word Corp., Canada. – PP. 73–87. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11084
12. Kravets N. P. Reading book as effective means to the formation readers' skills of mentally retarded pupils / N. P. Kravets // Prospects for development of education and science: Collection of scientific articles. − Academic Publishing House of the Agricultural University Plovdiv, Bulgaria, 2016. − P. 314-317.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10884
The article is described with the psychological and methodological approaches to the problem of formation of text comprehension in pupils with mental retardation, in particular draws attention to the importance of understanding the procession analysis of the text. In modern science, the understanding of the mechanism is defined as the activity that is implemented in the plane of cognitive functions and contains procedural and efficient components. The author gives some examples of using teaching innovative technologies in this way.
Автор описує застосування інноваційних технологій навчання на різних етапах вивчення твору на уроках літератури з метою формування умінь читацької діяльності у розумово відсталих учнів.
 
Date 2016-11-08T10:30:05Z
2016-11-08T10:30:05Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Kravets N.P. Teaching innovative technologies on literature classess and formation of reading activity skills in pupils with mental retardation / N.P. Kravets // Perspective directions of scientific researches: Collection of scientific articles. – Agenda Publishing House, Coventry, United Kingdom, 2016. − P. 298−302.
978-617-7214-40-2
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11694
 
Language uk
 
Relation Педагогіка;
 
Publisher Agenda Publishing House, Coventry, United Kingdom