Запис Детальніше

Педагогічні умови формування естетичного сприйняття майбутніх вчителів образотворчого мистецтва в процесі вивчення художньо-графічних дисциплін

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічні умови формування естетичного сприйняття майбутніх вчителів образотворчого мистецтва в процесі вивчення художньо-графічних дисциплін
 
Creator Лісунова, Людмила
 
Subject педагогические условия
будущие учителя изобразительного искусства
художественно-графические дисциплины
pedagogical conditions
future teacher of fine arts
graphic art-discipline
37.036
 
Description В статье определены и рассмотрены педагогические условия, повышающие
эффективность поэтапной методики формирования эстетического восприятия будущих
учителей изобразительного искусства в процессе изучения художественно-графических
дисциплин. Согласно уточнены содержание, формы и методы обучения, которые
использовались в этих педагогических условиях, результатом чего является
сформированность у будущих учителей изобразительного искусства способности к
эстетическому восприятию.
The article identified and dealt with pedagogical conditions that increase the efficiency
phased methodology for formation of aesthetic perception of the future teachers of fine arts in the
course of studying art-graphic disciplines. According to clarify the content, forms and methods of
instruction used in the teaching of these conditions, resulting in formedness of future teachers of
fine arts ability to aesthetic perception.
 
Date 2016-10-08T10:05:26Z
2016-10-08T10:05:26Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Лісунова Л. В. Педагогічні умови формування естетичного сприйняття майбутніх вчителів образотворчого мистецтва в процесі вивчення художньо-графічних дисциплін / Л. В. Лісунова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: Збірник наукових праць. – Вип. 17 (22). – К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2015. – C. 94-98.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11434
 
Language uk
 
Relation Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти;
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова