Проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи в закладах оздоровлення та відпочинку
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи в закладах оздоровлення та відпочинку
|
|
Creator |
Вайнола, Р.Х.
|
|
Subject |
заклади оздоровлення та відпочинку
таборова зміна виховні завдання учреждения оздоровления и отдыха лагерная смена воспитательные задачи institutions of rehabilitation and recreation camp change educational objectives 378. 011.3-051:315: 640. 522. 2 |
|
Description |
У статті подано підходи до організації професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до практики в закладах оздоровлення та відпочинку дітей та молоді. Деталізовано переваги закладів оздоровлення і відпочинку в реалізації завдань профілактики, реабілітації та корекції негативних психоемоційних станів дітей; визначено основні функції закладів оздоровлення та відпочинку: розвиваюча, оздоровча, культурологічна, комунікативна та надано їх характеристику. Представлено критерії оцінки ефективності діяльності закладів оздоровлення та відпочинку. Визначено особливості соціально-педагогічної роботи в літніх оздоровчих таборах. Охарактеризовано тенденції, що потребують саме соціально-педагогічного забезпечення діяльності канікулярних установ. Висунуто специфічні вимоги до особистості соціального педагога, що працює в закладах цього типу. Охарактеризовано завдання та виховні можливості етапів таборової зміни. Надано характеристику окремих форм роботи в умовах закладів оздоровлення та відпочинку.
В статье представлены подходы к организации профессиональной подготовки будущих социальных педагогов к практике в учреждениях оздоровления и отдыха детей и молодежи. Детализировано преимущества заведений оздоровления и отдыха в реализации задач профилактики, реабилитации и корекции негативных психоэмоциональных состояний детей. Определены основные функции учреждений оздоровления и отдыха: развивающая, оздоровительная, культурологическая, коммуникативная и дана их характеристика. Представлены критерии оценки эффективности деятельности учреждений оздоровления и отдыха. Определены особенности социально-педагогической работы в летних оздоровительных лагерях. Охарактеризованы тенденции, требующие социально-педагогического обеспечения деятельности каникулярных учреждений. Предъявлены специфические требования к личности социального педагога, работающего в учреждениях этого типа. Охарактеризованы задачи и воспитательные возможности этапов лагерной смены. Дана характеристика отдельных форм работы в условиях учреждений оздоровления и отдыха. The paper presents approaches to organization of professional training of future social pedagogue for practice in institutions of rehabilitation and recreation of children and youth. Detailed advantages of institutions of rehabilitation and recreation in the implementation of tasks of prevention, rehabilitation and correction of adverse psycho-emotional state of children. the main functions of the institutions of rehabilitation and recreation, educational wellness, cultural, communicative and gives their characteristics. Presents criteria for evaluating the efficiency of institutions of rehabilitation and recreation. The features of socio-pedagogical work in health camps. Described trends, it requires socio-pedagogical support activities vacation agencies. Charged with specific requirements for the individual social pedagogue working in institutions of this type. Described the objectives and educational possibilities of stages of the camp. Characteristics of individual forms of work in conditions of institutions of rehabilitation and recreation. |
|
Date |
2016-10-21T08:32:54Z
2016-10-21T08:32:54Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Вайнола Р.Х. Проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи в закладах оздоровлення та відпочинку / Р.Х. Вайнола // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка.– Випуск 22: збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2016. – С. 10-18
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11572 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|