Запис Детальніше

Методи соціально-педагогічної роботи по формуванню комунікативних умінь у підлітків в умовах школи-інтернату

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методи соціально-педагогічної роботи по формуванню комунікативних умінь у підлітків в умовах школи-інтернату
 
Creator Годлевська, А. І.
 
Subject спілкування
підлітки
комунікативні уміння
методи соціально-педагогічної роботи по формуванню комунікативних умінь підлітків
общение
подростки
коммуникативные умения
методы социально-педагогической работы по формированию коммуникативных умений подростков
communication
adolescents
communicative skills
methods of socio-pedagogical work in the process of formation of communicative skills of teenagers
37.013.42
 
Description В статті розкриті особливості формування комунікативних умінь підлітків в умовах школи-інтернату та ефективні методи соціально-педагогічної роботи по формуванню комунікативних умінь у дітей підліткового віку.Зокрема, аналізуються індивідуальні особливості дітей підліткового віку, найважливіші проблеми підлітків; роль спілкування як одного з найважливіших чинників формування підростаючої особистості; комунікативні уміння як необхідна умова успішної взаємодії, міжособистісних стосунків, успішного спілкування; процес формування комунікативних умінь підлітків школи-інтернату як одне із важливих завдань педагога, що є результатом процесу педагогічного спілкування і залежить від рівня комунікативних умінь суб’єктів спілкування. Характеризуються методи соціально-педагогічної роботи як механізми соціально-психологічного регулювання поведінки дитини, можливість цілеспрямованого впливу на формування комунікативних умінь підлітків в умовах школи-інтернату.
В статье раскрыты особенности формирования коммуникативных умений подростков в условиях школы-интерната и эффективные методы социально-педагогической работы по формированию коммуникативных умений у детей подросткового возраста. В частности анализируются индивидуальные особенности детей подросткового возраста, важные проблемы подростков; роль общения как одного с факторов формирования подрастающей личности; коммуникативные умения как необходимое условие успішного взаимодействия, межличностных отношений, общения; процес формирования коммуникативных умений подростков школы-интерната как одно из важных заданий педагога, что есть результатом процесса педагогического общения и зависит от уровня коммуникативных умений субъектов общения. Характеризуются методы социально-педагогической работы как механизм социально-психологического регулирования поведения ребенка, возможность целенаправленного влияния на формирование коммуникативных умений подростков в условиях школы-интерната.
The purpose of this article is to present the particularities of communicative skills formation of adolescents in boarding school conditions. The author offers the effective methods of socio-pedagogical work in the process of formation of communicative skills of teenagers. It is also analyzed the individual characteristics of adolescents and their problems; the role of communication as one of the factors of the formation of the younger personality; the communication skills as a prerequisite for the successful interaction, interpersonal relations, communication. The author presents the process of communicative skills formation of teenagers in the boarding school as one of the most important tasks of the teacher, which is the result of a process of pedagogical communication, and he states that it depends on the level of communicative skills of «actors of communication process». The methods of socio-pedagogical work as a socio-psychological mechanism for regulating the conduct of child, the possibility of purposeful influence on communicative skills formation of adolescents in the environment of boarding school are also characterized in the article.
 
Date 2016-10-21T13:10:17Z
2016-10-21T13:10:17Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Годлевська А. І. Методи соціально-педагогічної роботи по формуванню комунікативних умінь у підлітків в умовах школи-інтернату / А. І. Годлевська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. – Випуск 22: збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2016. – С. 32-40
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11580
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова