Реалізація принципу гуманізації у процесі підготовки студентів до проходження педагогічних практик у загальноосвітніх навчальних закладах
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реалізація принципу гуманізації у процесі підготовки студентів до проходження педагогічних практик у загальноосвітніх навчальних закладах
|
|
Creator |
Кобернік, С. Г.
|
|
Subject |
гуманізація освіти
принцип гуманізації методична підготовка майбутніх учителів педагогічна практика студентів гуманизация образования принцип гуманизации методическая подготовка будущих учителей педагогическая практика студентов humanization of education methodical preparation of future teachers pedagogical pactice of students secondary school 378. 091. 33 – 027. 22 |
|
Description |
У статті проаналізовано сучасний стан та можливості принципу гуманізації у процесі підготовки студентів до проходження педагогічних практик в загальноосвітній школі. З’ясовано значення різних видів педагогічних практик для формування гуманної особистості майбутнього вчителя. Визначено шляхи для реалізації гуманістичної складової фахової методичної підготовки майбутніх учителів-природничників під час педагогічної практики в загальноосвітніх навчальних закладах з відповідними методичними рекомендаціями. Узагальнено досвід реалізації ключових позицій принципу гуманізації під час організації педагогічних практик студентів 3-5 курсів в Інституті природничо-географічної освіти та екології. В статье проанализированы современное состояние и возможности принципа гуманизации в процессе подготовки студентов к прохождению педагогических практик в общеобразовательной школе. Определено значение разных видов педагогических практик для формирования гуманной личности будущего учителя. Предложены пути для реализации гуманистической составляющей специальной методической подготовки будущих учителей предметов естественного цикла во время педагогической практики в общеобразовательных учебных заведениях с соответствующими методическими рекомендациями. Обобщен опыт реализации ключевых позиций принципа гуманизации во время организации педагогических практик студентов 3-5 курсов в Институте естественно-географического образования и экологии. The paper (article) examines the current state and possibilities of humanization principle in student’s training practice of different types. The ways to implement the humanistic component of methodological professional training of natural sciences teachers during teaching practice in secondary schools with corresponding methodological recommendations are defined. The meaning of different kinds of teacher’s training practices to create a humane future teacher’s personality has been found out. The experience of key positions realization in the principle of humanization of teacher’s training practices at the Institute of Natural sciences аnd Ecology is generalized. |
|
Date |
2016-11-18T09:55:01Z
2016-11-18T09:55:01Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кобернік С. Г. Реалізація принципу гуманізації у процесі підготовки студентів до проходження педагогічних практик у загальноосвітніх навчальних закладах / С. Г. Кобернік // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 71-78
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11766 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|