Запис Детальніше

Ретроспективний аналіз підходів до визначення поняття “зміст освіти” в педагогічній науці ХХ століття

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ретроспективний аналіз підходів до визначення поняття “зміст освіти” в педагогічній науці ХХ століття
 
Creator Коршевнюк, Т. В.
 
Subject зміст освіти
компоненти змісту освіти
знання
досвід діяльності
содержание образования
компоненты содержания образования
знания
опыт деятельности
content of education
components of education
knowledge
experience
37(09)(477)
 
Description На підставі ретроспективного аналізу педагогічної літератури у статті розкрито
сутність поняття “зміст освіти”, сформованого в радянський і пострадянський періоди
ХХ століття, узагальнено погляди дидактів на склад і структуру змісту освіти.
На основании ретроспективного анализа педагогической литературы в статье раскрыто
сущность понятия “содержание образования”, сформировавшегося в советский и
постсоветский периоды ХХ века, обобщены взгляды дидактов на состав и структуру
содержания образования.
On the basis of retrospective analysis of pedagogical literature in the article revealed the essence
of the concept “educational content”, formed in the Soviet and post-Soviet periods of the twentieth
century, summarized the views of didactics scientists on the composition and structure of educational
content.
 
Date 2016-11-18T09:43:01Z
2016-11-18T09:43:01Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Коршевнюк Т. В. Ретроспективний аналіз підходів до визначення поняття “зміст освіти” в педагогічній науці ХХ століття / Т. В. Коршевнюк // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 89-99
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11763
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова