Ретроспективний аналіз підходів до визначення поняття “зміст освіти” в педагогічній науці ХХ століття
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ретроспективний аналіз підходів до визначення поняття “зміст освіти” в педагогічній науці ХХ століття
|
|
Creator |
Коршевнюк, Т. В.
|
|
Subject |
зміст освіти
компоненти змісту освіти знання досвід діяльності содержание образования компоненты содержания образования знания опыт деятельности content of education components of education knowledge experience 37(09)(477) |
|
Description |
На підставі ретроспективного аналізу педагогічної літератури у статті розкрито сутність поняття “зміст освіти”, сформованого в радянський і пострадянський періоди ХХ століття, узагальнено погляди дидактів на склад і структуру змісту освіти. На основании ретроспективного анализа педагогической литературы в статье раскрыто сущность понятия “содержание образования”, сформировавшегося в советский и постсоветский периоды ХХ века, обобщены взгляды дидактов на состав и структуру содержания образования. On the basis of retrospective analysis of pedagogical literature in the article revealed the essence of the concept “educational content”, formed in the Soviet and post-Soviet periods of the twentieth century, summarized the views of didactics scientists on the composition and structure of educational content. |
|
Date |
2016-11-18T09:43:01Z
2016-11-18T09:43:01Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Коршевнюк Т. В. Ретроспективний аналіз підходів до визначення поняття “зміст освіти” в педагогічній науці ХХ століття / Т. В. Коршевнюк // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 89-99
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11763 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|