Запис Детальніше

Новітні технології оцінювання у напрямі професійно орієнтованого навчання іноземних мов: погляд вчених зарубіжжя

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Новітні технології оцінювання у напрямі професійно орієнтованого навчання іноземних мов: погляд вчених зарубіжжя
 
Creator Максименко, О. О.
 
Subject оцінювання
професійно орієнтоване навчання іноземних мов
напрям
оценивание
профессионально ориентированное обучение иностранным языкам
направление
assessment
vocationally oriented language learning
sector
378.091.26:81’243](4)
 
Description Статтю присвячено новітнім технологіям оцінювання у напрямі професійно
орієнтованого навчання іноземних мов у європейській іншомовній освіті. Ґрунтуючись на
загальних педагогічних засадах, альтернативні технології оцінювання охоплюють
“перформенсове” і портфолійне оцінювання, само- і взаємооцінювання, які потребують
врахування галузевої специфіки, забезпечення матеріалами та відповідної організації.
Статья посвящена новейшим технологиям оценивания в направлении профессионально
ориентированного обучения иностранным языкам в европейском иноязычном образовании.
Базируясь на общих педагогических основах, альтернативные технологии оценивания
включают “перформенсовое” и портфолийное оценивание, само- и взаимооценивание,
требующие принятия во внимание специфики сферы и обеспечения материалами, а также
соответствующей организации.
The article is devoted to the new assessment technologies in the vocationally oriented language
learning in the European foreign language education. Based on the common pedagogical principles
the sector assessment is integrated into the individual learning and widely used with competence
approach. New assessment technologies are introduced as an alternative to traditional testing with the
purpose of encouraging all sides to take an active part in the educational process. New assessment
technologies include performance assessment and portfolio assessment, self assessment and peer
assessment. It requires the development of educational materials and the provision of appropriate
organization of the process. The assessment technologies involve various forms of activities and
different sources of information. They involve students in the learning process and prepare them to the
further learning of foreign languages, obtaining knowledge and skills, formation and improvement of
competences in vocational context as well.
 
Date 2016-11-21T09:39:20Z
2016-11-21T09:39:20Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Максименко О. О. Новітні технології оцінювання у напрямі професійно орієнтованого навчання іноземних мов: погляд вчених зарубіжжя / О. О. Максименко // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 112-120
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11781
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова