Новітні технології оцінювання у напрямі професійно орієнтованого навчання іноземних мов: погляд вчених зарубіжжя
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Новітні технології оцінювання у напрямі професійно орієнтованого навчання іноземних мов: погляд вчених зарубіжжя
|
|
Creator |
Максименко, О. О.
|
|
Subject |
оцінювання
професійно орієнтоване навчання іноземних мов напрям оценивание профессионально ориентированное обучение иностранным языкам направление assessment vocationally oriented language learning sector 378.091.26:81’243](4) |
|
Description |
Статтю присвячено новітнім технологіям оцінювання у напрямі професійно орієнтованого навчання іноземних мов у європейській іншомовній освіті. Ґрунтуючись на загальних педагогічних засадах, альтернативні технології оцінювання охоплюють “перформенсове” і портфолійне оцінювання, само- і взаємооцінювання, які потребують врахування галузевої специфіки, забезпечення матеріалами та відповідної організації. Статья посвящена новейшим технологиям оценивания в направлении профессионально ориентированного обучения иностранным языкам в европейском иноязычном образовании. Базируясь на общих педагогических основах, альтернативные технологии оценивания включают “перформенсовое” и портфолийное оценивание, само- и взаимооценивание, требующие принятия во внимание специфики сферы и обеспечения материалами, а также соответствующей организации. The article is devoted to the new assessment technologies in the vocationally oriented language learning in the European foreign language education. Based on the common pedagogical principles the sector assessment is integrated into the individual learning and widely used with competence approach. New assessment technologies are introduced as an alternative to traditional testing with the purpose of encouraging all sides to take an active part in the educational process. New assessment technologies include performance assessment and portfolio assessment, self assessment and peer assessment. It requires the development of educational materials and the provision of appropriate organization of the process. The assessment technologies involve various forms of activities and different sources of information. They involve students in the learning process and prepare them to the further learning of foreign languages, obtaining knowledge and skills, formation and improvement of competences in vocational context as well. |
|
Date |
2016-11-21T09:39:20Z
2016-11-21T09:39:20Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Максименко О. О. Новітні технології оцінювання у напрямі професійно орієнтованого навчання іноземних мов: погляд вчених зарубіжжя / О. О. Максименко // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 112-120
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11781 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|