Запис Детальніше

Філософсько-методологічне підґрунтя феномену педагогічної взаємодії суб’єктів навчального процесу в системі сучасної мистецької освіти

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Філософсько-методологічне підґрунтя феномену педагогічної взаємодії суб’єктів навчального процесу в системі сучасної мистецької освіти
 
Creator Хомич, І. М.
 
Subject педагогічна взаємодія
філософський підхід
суб’єкти навчального процесу
педагогическое взаимодействие
философский подход
субъекты учебного процесса
pedagogical interaction
philosophical approach
the subjects of the educational process
1:37.091.2
 
Description У статті розглянуто філософсько-методологічне підґрунтя феномену педагогічної
взаємодії суб’єктів навчального процесу в системі сучасної мистецької освіти. Переосмислення
історичного спадку педагогічного знання про педагогічну взаємодію та нові філософські
підходи дають можливість глибше зрозуміти коріння цього феномену. Новий
міждисциплінарний науковий напрям – синергетика – в наш час забезпечує нову методологічну
базу наукового пізнання в галузі освіти і найбільш ефективно відповідає потребам розкриття і
розвитку здібностей особистості та способам її всебічної самоосвіти.
В статье рассмаривается философско-методологическое обоснование феномена
педагогического взаимодействия субъектов учебного процеса в современной системе
художественного образования. Переосмысление исторического наследия педагогического
знания про педагогическое взаимодействие и новые философские подходы дают возможность
глубже понять корни этого феномена. Новое междисциплинарное научное направление –
синергетика – в наше время обеспечивает новую методологическую базу научного познания в
области образования и наиболее эффективно отвечает потребностям раскрытия и развития
способностей личности и способам ее самообразования.
The article deals with the philosophical and methodological basis of the phenomenon of
pedagogical interaction of learning process in the system of contemporary professional education. In
time of the global crisis in various areas of public life changing scientific understanding of man and the
universe itself, updating learning content, innovative changes in the forms of educational interaction
and nature of the relationship of the learning process. Rethinking of historical heritage of pedagogical
knowledge about teaching interaction and new philosophical approaches make it possible to better
understanding of the roots of this phenomenon. Based on new scientific paradigm, in the second half of
the ХХ century. emerged interdisciplinary research area - synergetic theory that today provides a new
methodological basis of scientific knowledge in the field of education and is most effectively meet the
needs of the disclosure and abilities of the individual and how to full self.
 
Date 2016-11-22T08:31:43Z
2016-11-22T08:31:43Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Хомич І. М. Філософсько-методологічне підґрунтя феномену педагогічної взаємодії суб’єктів навчального процесу в системі сучасної мистецької освіти / І. М. Хомич // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 236-242
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11805
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова